قوانین سایت


قوانین عمومی

میلوژی تابع قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران می‌باشد ، بنابراین هرگونه اقدام و رفتار مغایر با قوانین کشوری از سوی کاربران ، مخالف قوانین سایت بوده و امکان و حق برخورد و پیگیری‌های بعدی برای میلوژی محفوظ خواهد بود .

حریم شخصی

میلوژی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

،میلوژی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. از آنجا که بخشی از میلوژی به عنوان یک شبکه اجتماعی توسعه فردی فعالیت می‌کند، اطلاعات مانند نامی که برای نمایش در شبکه انتخاب می‌کنید و همچنین عکس پروفایل شما برای سایر کاربران قابل رویت است، اما اطلاعات ارتباطی مانند ایمیل و نام کاربری یا شماره تلفن شما به عنوان اطلاعات محرمانه محافظت می‌شود. در واقع با استفاده از سایت میلوژی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تبصره: تمامی کاربرانی که تمایل ندارند اطلاعات عمومی آنها نیز قابل جستجو باشد، می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی گزینه ویرایش حتی اطلاعات اولیه را هم در دید موتورهای جستجوی مخفی نگه دارند. 

تعهدات میلوژی

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات میلوژی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط میلوژی جزئی از اموال میلوژی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار میلوژی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای میلوژی محفوظ می‏‌دارد.

میلوژی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می‏‌کند. با این حال میلوژی تضمین نمی‏‌کند که توصیفات ارائه شده از سوی کارشناسان و تیم محتوایی و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

وب ‏‌سایت میلوژی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت میلوژی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

سرویس های عمومی/مشارکتی

سایت میلوژی ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

استفاده از همه این سرویس ها می بایست با رعایت قوانین موضوعه کشوری (جمهوری اسلامی ایران) بوده و به حقوق مادی و معنوی میلوژی خسارتی وارد ننماید.

مالکیت محتوا

همچنین تمامی حق و حقوقات قانونی محتوای این سایت برای شرکت راهبرد توسعه استعداد فرهوش محفوظ بوده و در صورت انتشار محتویات در هر گونه وبسایت و نشریه چاپی، متخلف تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

ثبتید!ممنونیم ازینکه نظر دادید!
چه چیزی باعث بهتر شدن ما میشود؟