نقش احساسات در تصمیم گیری



در دانش روانشناسی حالت هایی مثل: شادی و غم ، خشم، ترس،نفرت و یا تعجب به عنوان هیجانات اصلی شناخته میشه که هر کدوم نقش مهمی در وضعیت روانی و رفتاری ما دارند. اما در بحث این هفته، قصد داریم به طور خاص نقش حالات هیجانی و احساسی خودمون رو در تصمیم گیری بررسی کنیم. تصمیم های درست و نادرستی که در زمان بروز خشم یا ترس گرفتیم یا اینکه زمان شادی، چقدر منطقی و درست فکر می کنیم سوالاتیه که ممکنه برای هر کدوم از ما مفید باشه. اگر شما هم تجربه ای از تصمیم گیری در شرایط احساسی و هیجانی داشتید در بحث این هفته با همراهان میلوژی به اشتراک بگذارید

نظرات کابران میلوژی


مسعود
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۸:۱۲ بعد از ظهر

انگار همه درگیر برد تیم ملی و خوشحالی پیروزی هستن... اما شاید یکی از بهترین جاها برای بررسی رفتارهای هیجانی همین شادی های خیابونی باشه! اون بوقی که باعث آزار یه بیمار توی خونه ش میشه چقدر در شادی ما نقش داره؟ ما باید شاد باشیم اما برای ابراز این هیجان اصلا آموزشی لازمه؟

یاسمن سلیمی
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷:۴۹ بعد از ظهر

خیلی چیزا تو احساسات و نحوه ی بروز اون نقش دارن که به نظر من خانواده یکی از مهمترین و اصلی ترین عامله

mehri
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵:۵۱ بعد از ظهر

سلام. هیجان یک حالت زودگذر است که تصمیم گیری در اون لحظه رو برای آدم مشکل میکنه و چون زود گذر است احتمال اینکه آدم اشتباه تصمیم بگیره زیاده،برای همین در اون لحظه(چه شادی و عشق چه غم و چه خشم)نباید تصمیمی گرفته بشه ،چون تفکر منطقی رو از دست دادیم و سطحی نگر شدیم.

mehri
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳:۱۵ بعد از ظهر

من خیلی کم پیش میاد احساسی و هیجانی تصمیم بگیرم، ولی درباره ی یک مسئله ی حیاتی که قرار بود خودم رو بخاطره یک سری احساسات درونی،زیر تیغ جراحی سخت و سنگین برم که برای تصمیم گیری درست سال ها درنگ و صبر کردم و حتی خونوادم کمک کردن..

mehri
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۶:۱۷ بعد از ظهر

اگر دچار هیجان و احساسات درمورد مسئل ای شدیم و صلاح رو تشخیص ندادیم علاوه بر صبر کردن حتما باید از یک شخص کاربلد و منطقی کمک بگیریم(خانواده،روانکاو،مشاور)

سعید میزبانی
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹:۴۷ بعد از ظهر

سلام...ببخشید سوالم مربوط به بحث نیست...لطفا راهنماییم کنین...تازه نصب کردم این برنامه رو...و یه کم فضاش واسم گنگه...میخواستم ببینم آیا واقعا واسه شما کاربردی بوده این اپ؟

mehri
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵:۲۰ بعد از ظهر
A.Askari
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۸:۴۷ بعد از ظهر

فکر و قدرت تصمیم گیری انسانها در هنگام وقوع حوادث گوناگون درجه بندی میشه،من همیشه سعی میکنم در هنگام وقوع حوادث با درست فکر کردن و کنترل ابتدا خودم و سپس حتی دیگران و کنترل کنم،این بهترین برای من است

سعید عباسپور
جمعه ۲۵ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر

اصولا انسان با احساسش تصمیم میگیره .بعضی جاها خوبه مثلا مادری ک طبقه چندم یه ساختمان در حال سوختن پشت پنجره گیر کرده یهو بچشو بغل میکنه میپره پایین .اون لحظه منطق که بصورت غریزی میگه اول جون خودت جاشو ب احساس میده.اما تجربه نشون داده باید منطقی انتخاب کرد عاشقانه ادامه داد.

علی قشلاقی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۵:۰۴ قبل از ظهر

کلا صبر چیزه خوبیه.و به نظرم آدم های صبور تو زندگی بیشتر موفقه

✌zeinab✌
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱:۱۶ قبل از ظهر

گاهی یه تصمیم اشتباه از روی عصبانیت یا هیجان باعث نابودی و یه عمر پشیمونی میشه

پوریا صالحی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۸:۵۱ قبل از ظهر

کمتر گفتن و بیشتر شنیدن باعث میشه در آینده از خودت متنفر نشی

حمیدرضا زرگر
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۲:۳۰ قبل از ظهر

گاهی وقتا که از روی احساس تصمیم گرفته میشه، مورد تمسخر اطرافیان قرار میگیری. زمانی هم که از روی منطق تصمیم میگیری ابعاد کامل ماجرا در نظر گرفته نمیشه. به شخصه همیشه سعی کردم به تمسخر دیگران در مورد احساس تصمیم گرفتنم اهمیت ندم و واقعا نتایج جالبی بدست آورده شده

حمیدرضا زرگر
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۵:۴۸ قبل از ظهر

بیشتر تصمیمات احساسی که گرفتم با نتایج مثبتی روبرو شده، همین اتفاق درباره تصمیمات منطقی هم افتاده. تفلوت در احساس رضیت مندی بوده.در تصمیمات احساسی رضایت مندی بیشتری بوده

ایمان حاجی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۰:۲۷ قبل از ظهر

یه جمله یکی از دوستام میگه که می خوام براتون بگم که خیلی ساده و کوتاهه ولی خیلی معانی های عمیقی در اون هست.میگه: تو عصبانیت تصمیم نگیر

رها مهرابی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۱:۰۳ قبل از ظهر

احساسات چیزای مضخرفین ! منطق داشتن خیلی بهتر از احساسات داشتنه چرا ؟ چون احساسات میتونه ضعف های بزرگتو نشون بده اما منطق تو رو بزرگتر نشون میده ...و حداقلش ضعف هاتو میپوشونه ...میدونم منطقم جز همون احساساته اما اگر قوی تر از بقیه باشه حتما بقبه رو هم قوی تر میکنه

سهیل خداداد
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۸:۱۲ قبل از ظهر

من به یه چیز خیلی معتقدم...شخصی که راه رو عوضی میره میشه دستشو گرفت و از راه نادرست برگردوندش...ولی شخصی که عوضی راه میره رو نمیشه کاریش کرد.

مجتبی بهروزی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲:۵۳ قبل از ظهر

سلام

محمد باقر
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۴:۰۹ قبل از ظهر

همیشه آدم باید در این جور هیجانات نباید تصمیم بگیره...حتی اگه تصمیم مهمی نباشه...چون اون هیجان به هرشکلی که هست رو ذهن ما و از همه مهم تر روی اون تصمیمی که میخواهیم در آن لحضا بگیریم تاثیر گذار هست...پس چه بهتر که انسان اون هیجان رو کنترل کنه و سپس تصمیم خودش رو بگیره...

محمد باقر
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۷:۱۵ قبل از ظهر
در جواب به محمد باقر : همیشه آدم باید در این جور هیجانات نباید تصمیم بگیره...حتی اگه تصمیم مهمی نب...

بابام همیشه بهم میگه اول فکر ببین داری چیکار میکنی....بعد تصمیم بگیر

angel
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۹:۲۵ قبل از ظهر

تنها حرفم اینه که هیچوقت تو عصبانیت تصمیم نگیرین بدترین خسارت هارو بهتون وارد میکنه…

zahra karimi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۴:۰۸ قبل از ظهر

تصمیم گرفتن هیجانی گاهی میتونه محرک باشه واسه انجام فعالیت گاهی مخرب...ولی بنظرم بیشتر اوقات همین تصمیم هیجانیه ک لازمه ی یک تصمیم منطقیه

mahdiewall
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۲۶:۵۵ قبل از ظهر

فک میکنم انسان ها وقتی تصمیم می گیرند یک هیجان درونی اونهارو وادار به تصمیم میکنه هیجانی که ناشی از امیده فرقی نمیکنه خوشحال باشی یا ناراحت حتی تصمیمی مثه خودکشی هم امیدیه به تموم شدن تمام سختی ها

یاسمین زهری
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۴:۰۸ قبل از ظهر
در جواب به mahdiewall : فک میکنم انسان ها وقتی تصمیم می گیرند یک هیجان درونی اونهارو وادار به تصمیم...

اما دقیقا وقتی هم میخوای به زندگیت پایان بدی... کسایی میان و دخالت می کنن

اسماعیل سالاروند
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۶:۴۶ قبل از ظهر

سلام به تمامی دوستان عزیز...بنظر من تصمیم های هیجانی گاهی اوقات تصمیم های درستی هستن اما نباید دست به اقدام زد تا هیجانمون کمی فروکش کنه و بعد بیشتر راجع به اون تصمیم فکر و سپس دست به عمل زد و شاید همان تصمیم هیجانی و برخورد منطقی ما نسبت به آن باعث تحول زندگیمون بشه????

سجاد سحری
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۱:۳۷ قبل از ظهر

سلام

امیرحسین صانعی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۱:۳۵ قبل از ظهر

دقیقا نمیفهمم میلوژی چرا همچین بحثی رو قرار داد! عین این میمونه در مورد این بحث کنیم که الان شبه یا روز؟! خب جواب واضحه! همه میدونیم که نباید اینجور وقتا تصمیم گرفت. اما بهتره بپرسیم چجوری میشه اینجور وقتا تصمیم نگرفت؟! راه عدم تصمیم گیری چیه؟! چجوری میتونیم مسلط باشیم...

محدثه
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۵:۵۹ قبل از ظهر

مخصوصا زمانی که عصبانی هستیم نباید هیچ تصمیمی بگیریم چون بعدش فقط پشیمونی واسمون میمونه.

علیرضا مومنی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۸:۱۳ قبل از ظهر
در جواب به محدثه : مخصوصا زمانی که عصبانی هستیم نباید هیچ تصمیمی بگیریم چون بعدش فقط پشیمونی و...

موقعی هم ک خوشحال هستی نباید تصمیم بگیری چون اون تصمیم هم از روی احساس میشه ن از روی منطق و بعدا دچار مشکل و یا شکست میشه

میثم شهبازی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۲:۰۲ قبل از ظهر

بنظرم من نه در موقع عصبانیت باید تصمیم گرفت نه موقع شادی باید همیشه تو حالت تعادل تصمیم بگیریم و واقعیت نگر باشیم

MoReMo
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۴۱:۲۲ قبل از ظهر

هر چیز جای خودش درسته ؛ وقتی همه هیجان زده و خوشحال هستن از یه موضوع ؛ همزمان با تفکرات منطقی باید تصمیم هیجانی گرفت!

نرگس دانش
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۵۵:۵۲ قبل از ظهر

موقع بروز هیجان ، ممکنه افکار و اتفاقاتی بیفته که بتونه به درست تصمیم گرفتن کمک کنه...هوشیاری و خودساختگی ناشی از تجربه های مختلف باعث میشه آدما موقع هیجانات خیلی هوشیارانه از افکار و جرقه ها برای تصمیم بهتر استفاده کنن...

merida
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۰۷:۱۹ قبل از ظهر

به نظر من زندگی بر گرفته از شادی ها و غم هاست. پس توی هر شرایط و احساسی میشه با مشورت و تمرین برای منطقی بودن، تصمیم گیری کرد.

merida
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۱۱:۳۲ قبل از ظهر
در جواب به merida : به نظر من زندگی بر گرفته از شادی ها و غم هاست. پس توی هر شرایط و احساسی میش...

گاهی وقتا انسان مجبوره توی بدترین شرایط تصمیم بگیره و اونجا زمانی برای متعادل بودن نیست. پس باید بتونه توی هر شرایطی هیجاناتشو کنترل کنه.

amir alipour
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۱۶:۳۵ قبل از ظهر

سلام ، به نظر من در شرایط سخت نوع تصمیم گیری به نوع شخصیت درونی ما داره و نمیشه بابت نوع تصمیم گیری کسی را سرزنش کرد ، البته این هم عرض کنم که این مورد با بی شعوری و بی فکری متفاوت هست

علی رابحی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۴۸:۵۲ قبل از ظهر

خوب کنترلشون ممکنه سخت باشه اماجدی بودن مهمه دربرنامه

nastaran omidvar
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۵۸:۱۴ قبل از ظهر

خب درهرحال برای خیلی ازماممکنه پیش بیادکه حتی یه بارهم شده نتونیم خودمون روکنترل کنیم .ولی درهرحال بنظرم توهرشرایطی اولی بایداول آروم باشیم ودرست باعقلمون تصمیم درست روبگیریم

مریم
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۹:۵۱ قبل از ظهر

وقتایی که شادیم طوری تصمیم میگیریم انگار دیگه هیچ مشکلی قرار نیست سر راهمون سبز شه،وقتی هم که ناراحتیم همه چیو سیاه میبنیم و باز نمیشه درست به همه چی نگاه کنیم؛ شاید بهتره این مواقع اصلا تصمیم نگیریم، فقط نگاه کنیم که بعد از یه مدت چقدر سریع احساسات و بعد هم تصمیمامون تغییر میکنن

mohammad reza
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۷:۲۰ قبل از ظهر

gm

صادق علوی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۲:۲۵ قبل از ظهر
در جواب به مریم : وقتایی که شادیم طوری تصمیم میگیریم انگار دیگه هیچ مشکلی قرار نیست سر راهمون...

ولی ادم‌نمیتونه تصمیم نگیره با خصوص وقتی جلوی چشات تیره و تار باشه

نگار
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۴:۳۷ قبل از ظهر

من حتی از تصمیم های بدمم ناراحت نیستم درست سخت رنج کشیدم از اونا اما همه اش تجربه و درس عبرت خوبی بودن

شهرام
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۵:۲۲ قبل از ظهر
در جواب به یاسمن سلیمی : خیلی چیزا تو احساسات و نحوه ی بروز اون نقش دارن که به نظر من خانواده یکی از...

باهات موافقم، نقش خانواده خیلی حیاتیه تو این موضوع، من به عینه تو خودم و دوستام این موضوع رو‌ مشاهده کردم

شهرام
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۴:۰۷ قبل از ظهر
در جواب به محدثه : صد در صد موافقم و صحیح هست....

البته اینم هست که چطوری کنترل کنیم این جای بحث داره

klas1383
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۷:۳۸ قبل از ظهر

سلام علیک

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۷:۲۶ قبل از ظهر

سلام تو لحظه خشم بدترین تصمیماتو همیشه می گیرم و بدترین کارها رو انجام میدم و بدش خیلی خیلی پشیمون میشم و همه چیزو همه کیو خراب می کنم حتی به آیمانم رو خراب می کنم لطفا راه کار بهم بدین

افشین مرادی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۴:۳۹ قبل از ظهر

سلام

ramtin azimi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۷:۰۵ قبل از ظهر

سلام خشم در خانواده اصلا چیز مهمی نیست چون خشم اتش است که با خوردن کمی اب اتش خاموش می شود. بعضی وقت ها هم ادم ها هم خشمگین می شود خوب دست خودمان نیست چه بشیم چه نشیم ولی خشم چیز بدی است.

شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸:۲۱ قبل از ظهر

سلام

گلنوش
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹:۱۳ قبل از ظهر
در جواب به بهنام بخارایی : سلام تو لحظه خشم بدترین تصمیماتو همیشه می گیرم و بدترین کارها رو انجام میدم...

سلام.یه لیوان اب سرد بخورید یا برید دوش بگیرید اون لحظه.بهترین کار هم اینه که اون محل رو ترک کنید

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر

گفتن این حرف که آب سرد بخور یا دوش بگیر یا محل و ترک کن خیلی راحته برای شما ولی برای من امکان پذیر نیست اصلا

حضرت استاد
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸:۲۱ قبل از ظهر

بنده به این نتیجه رسیدم که به طور کلی رفتارهای هیجانی در اکثر موارد بهترین رفتارها نیستند و به عمیقا باور دارم چه در حالت خشم چه شادی چه زمانهایی که دچار غلیان احساسات هستیم انجام هر گونه رفتاری اصولا از مطلوب ترین رفتار فاصله زیادی داره و عموما هم با پشیمانی همراه خواهد بود

علی م
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲:۵۷ قبل از ظهر

سلام

حضرت استاد
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۶:۴۳ قبل از ظهر

همه ما دچار شادی و خشم میشیم،بویژه خشم،اما اینکه چقدر مالک خشم خودمون هستیم نتیجه رو تعیین میکنه و همینطور در مورد شادی هیجانی

حضرت استاد
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۱:۲۷ قبل از ظهر
در جواب به بهنام بخارایی : گفتن این حرف که آب سرد بخور یا دوش بگیر یا محل و ترک کن خیلی راحته برای شم...

بهنام عزیز کنترل و به تملک درآوردن خشم جز با تمرین و سکوت ممکن نیست،این میان آب سرد خوردن یا نخوردن اونقدری تاثیر نداره،البته رژیم غذایی هم نقش بسیار تایین کننده ای در رفتارهای ما داره ولی صرف آب سرد خوردن خیلی درمان مناسبی نیست،تمرین و تمرین و تمرین روی کنترل خویشتن و سکوت!

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳:۳۱ قبل از ظهر

بله می خوام که تغییر کنم و اینکه این کارو انجام ندم خیلی حال روحیم خرابه برام دعا کنید

Romina.kh 2082
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹:۵۹ قبل از ظهر

سلام دوستان از نظر من تصمیم گیری وقتی که خیلی خوشحال هستیم می تونه اشتباه باشه. وقتی ما خوشحال هستیم ممکن است بخاطر هیجانات تصیمی های نادرستی بگیریم.

حضرت استاد
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳:۴۸ قبل از ظهر
در جواب به Romina.kh 2082 : سلام دوستان از نظر من تصمیم گیری وقتی که خیلی خوشحال هستیم می تونه اشتباه ب...

در تمامی هیجانات این مساله صدق میکنه،خوشحالی،خشم،اندوه های ناگهانی و....

Romina.kh 2082
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹:۱۰ قبل از ظهر

بله در تمامی هیجانات این مساله وجود دارد.

میلاد رحیمی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲:۲۲ قبل از ظهر

همه ما تو تمام هیجانات هرکدومش باشیم احتمال تصمیم اشتباه خیلی زیادتره

sara mekanyk
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷:۳۳ قبل از ظهر

دراین لحظات میتونم بگم اگه خونسردی خودمونو حفظ نکنیم وبه ریشه ی اتفاق نگاه دقیقی نداشته باشیم خراب میکنیم ...من هروقت خودمو چه تو شادی وچه درناگوارترین اتفاق کنترل کردم به بهترین که نه ولی درست ترین تصمیم دراون لحظه رسیدم.. البته این به میزان رسیدن ادما به خودکنترلی مربوط میشه ..

محمد هاشمی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳:۲۴ قبل از ظهر

به نظر من هیچکس نباید لحظه احساساتی بودن تصمیم بگیره چون اون احساس رو تصمیمش اثر میزاره

ramtin azimi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶:۰۳ قبل از ظهر
در جواب به sara mekanyk : دراین لحظات میتونم بگم اگه خونسردی خودمونو حفظ نکنیم وبه ریشه ی اتفاق نگاه ...

دقیقا نظر شما هم درسته ادما در هر شرایطی باید خونسردی خودشان را حفظ کنند. مثال اگر خدایی نکرده دعوایی بشود باید خودنسردی خودمان ره حفظ کنیم دعوا مگر چه چیز خوبی می دهد؟ هیچی هیچی فقط خشمگین و هل دادن و فحش دادن ایا این صحیحه؟ خیر ادما باید باهم روراست باشند و هیچ وقت دعوا نکنند..

ramtin azimi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰:۳۵ قبل از ظهر

ادما باید از روی احساساتشان تصمیم بگیرند یاکه از دیگران هم تصمیم می گیرند بهتر این است که خودت از احساساتت تصمیم درست بگیری. مثال اگر دریک مغازه ای بودیم یا یک فروشگاه نمی دانیم یک مداد بخرم یا یک پاک کن بعدا می رویم تصمیم می گیریم از روی احساساتمان می دانیم ۲ تا شو بگیرم بهتره..

لبخند
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵:۲۱ قبل از ظهر

باید یک سری تفریحات باشه تا هیجانات در زمان و مکان درستش تخلیه بشه و تبدیل به عقده نشه

nadia sanadgol
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰:۳۲ بعد از ظهر

سلام

ramtin azimi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸:۱۲ بعد از ظهر
م ۱
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴:۴۳ بعد از ظهر

سلام

sara mekanyk
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸:۵۳ بعد از ظهر
در جواب به ramtin azimi : دقیقا نظر شما هم درسته ادما در هر شرایطی باید خونسردی خودشان را حفظ کنند. م...

خونسردی در ابتدا.منظورم اینکه اگه باخونسردی منطق رو زنده نگه داریم و خفه اش نکنیم میتونیم استدلال واسه واقعیت قضیه پیداکنیم نمیگم اسونه ‌ سخته چون کنترل نفس ذاتتش بااصطکاک عجین شده..مقابله .اصلاح کنم :برخوردصحیح با وضع موجود.به هیچ وجه خونسردی نباید به معنی بی تفاوتی تلقی بشه

علی طهماسبی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۷:۴۳ بعد از ظهر

سلام علیکم جمیعا????

zizi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۹:۱۷ بعد از ظهر
در جواب به ramtin azimi : ادما باید از روی احساساتشان تصمیم بگیرند یاکه از دیگران هم تصمیم می گیرند ب...

بنظر من برای تصمیم گیری درست هم باید احساسات رو در نظر گرفت هم منطق رو اگه از روی احساسات باشه انساس بعد از یک زمان ک احساساتش فروکش میکنه نتیجه درست رو از کارش نمیبینه و اگه فقط از روی عقل و منطق باشه لذت انجام اون کار رو حس نمیکنه

yasaman namvar
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۸:۴۵ بعد از ظهر

به نظر من در تصمیم گیری هم میتونیم از احساسات استفاده کرد ولی بعدش امکان داره که ما نسبت به اون تصمیمی که گرفتیم پشیمان بشیم و اگر ما در حالت هیجانات تصمیم بگیریم ممکن که ما بعد از تصمیم که خیلی به اون فکر کرده باشیم از اوت تصمیم پشیمان بشیم

ابوعمار
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۹:۴۳ بعد از ظهر
در جواب به zizi : بنظر من برای تصمیم گیری درست هم باید احساسات رو در نظر گرفت هم منطق رو اگه ...

من با این نظر موافقم باید هر دو جانب رو در نظر گرفت تا در صورت فروکش کردن یکی،یکی دیگه باشه تا از تصمیممون سرخورده و پشیمون نشیم

مهرشاد
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۸:۳۹ بعد از ظهر

به نظر من بهتره ما در حالت های هیجانی تصمیم بگریم چون در مواقع عادی بهترین فکر ها به سراغ آدم نمی اد ولی در مواقعی که هیجان به سراغ آدم می اد فکر های جالبی سراغ ما می اد من خودم در مواقع عادی فکر نمی کنم ولی در مواقع هیجانی من فکر جالبی کردم

امیرعباس وردی پور
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۴:۳۰ بعد از ظهر

سلام

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۰:۴۴ بعد از ظهر

خیلی حالم بده خیلی داغونم

لبخند
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۴:۱۹ بعد از ظهر
بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۶:۵۰ بعد از ظهر

اره خدایش راحت میشم

لبخند
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۸:۰۶ بعد از ظهر

من خودم یه بار دست به خودکشی زدم که ناموفق بود به نظر من بزرگترین فرق انسان با بقیه ی مخلوقات تو اینه که می تونن انتخاب کنن امیدوارم بهترین و عاقلانه ترین گزینه رو انتخاب کنی

لبخند
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۰:۳۱ بعد از ظهر
در جواب به بهنام بخارایی : اره خدایش راحت میشم...

تکیه کن به خدا به خود خدا قسم برام پیش اومده موقعیتی که خانواده ام بهم پشت کردن ولی خدا دستم رو گرفت

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۹:۵۹ بعد از ظهر

حتما ???????????????????? خول شدم

لبخند
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۱:۲۵ بعد از ظهر

خداوندتنها روزنه ی امیدی است که هیچگاه بسته نمی شود تنهاکسی است که با دهان بسته هم می توان صدایش کرد با پای شکسته هم می توان سراغش رفت تنهاخریداری است که اجناس شکسته رابهتر بر می دارد تنهاکسی است که وقتی همه رفتند می ماند وقتی همه پشت کردندآغوش می گشاید این خدا را برایت آرزو دارم

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۴:۰۰ بعد از ظهر

ممنون

امیر بزرگدل
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۹:۳۶ بعد از ظهر

سلام به همه

مهدی مصباح
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۳:۳۸ بعد از ظهر

ببینید داداشا و خواهرا مارو گیر اوردن متاسفانه ماها عقده ایی بار اومدیم اونا با هر دوز و کلکی که شده میخوان جلوی مارو بگیرن

hira
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۵:۴۶ بعد از ظهر

سلام دوستان عزیزم

hira
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۸:۲۸ بعد از ظهر

میخوام برای رسیدن به هدفهام از هیچ تلاشی فروگذار نباشم چون به نظرم وقتی از کاری دست میکشی شاید همون لحظه نقطه پرتابت برای رسیدن به موفقیت دراون هدف باشه

مسعود
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۵:۵۳ بعد از ظهر
در جواب به امیرحسین صانعی : دقیقا نمیفهمم میلوژی چرا همچین بحثی رو قرار داد! عین این میمونه در مورد این...

تا قسمتی که به باید نباید مربوطه همه مون بلدیم، اما هدف میلوژی اینه که بتونیم از تجربه های هم استفاده کنیم، یعنی فقط تئوری و شعاز نباشه بلکه عملی باشه

مهسا
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۲:۰۳ بعد از ظهر

کلا بیشتر تصمیم گیری های من احساسی هستن ولی از همون اول به عاقبتشون هم میاندیشم و عقلانی هم فکر میکنم ولی در کل به نظر من تصمیماتی که انسان خودش میگیره خیلی نتیجه ی بهتری داره تا اینکه پدر یا مادر یا هر کسی دیگه بگه دقیقا چکار کن نمیگم مشورت نکنیم مشورت من خیلی دوست دارم

احمد اصلانی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۴:۳۱ بعد از ظهر

سلام به همگی شما

فرهاد حسن زاده
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۸:۱۵ بعد از ظهر

بنظر من برای کنترل یه چیز اول باید نسبت بهش آگاهی داشت و این بحث هم میتونه این آگاهی رو بده در مورد این احساسات

Amirreza Mahmoudi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۴۷:۵۸ بعد از ظهر

سلام به همگی در زندگی کنترل احساسات از مهمترین عوامل شکل گیری شخصیت انسان هست.

محسن احمدی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۵۹:۱۷ بعد از ظهر

سلام دوستان عزیز. شناخت و کنترل هیجانات و احساسات =زندگی متعادل

میلاد عزتی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۳۶:۵۲ بعد از ظهر

سلام به همگی احساسات و هیجانات ما رو به جا هایی میبره که اون لحظه دوس داریم.ولی شاید بعدا از کارمون پشیمون بشیم .به نظر من انسان همیشه با تفکر میتونه رفتار درست رو انجام بده

پوریا رویوران
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۴:۳۹ بعد از ظهر

سلام به همه دوستان حس و هیجانی که ما توی اون لحظه داریم ممکنه کارهایی رو از روی هیجان انجام بدیم که بعدا که از هیجان خارج شدیم و بهش فکر میکنیم برامون مسخره و شاید وحشتناک باشه.ولی چیزی که باید خیلی دقیق روش کار کنیم کنترل خودمون در موارد هیجانی و احساسیه.

محمد ابراهیم
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۳:۵۰ بعد از ظهر
در جواب به مهرشاد : به نظر من بهتره ما در حالت های هیجانی تصمیم بگریم چون در مواقع عادی بهترین ...

سلام اما جالبی فکر ها و ایده ها دلیل بر درست و منطقی بودن اون ها نیست

محمد ابراهیم
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۹:۰۵ بعد از ظهر

سلام این مسئله احساسات انسان به مزاج خود انسان خیلی ربط داره اگر ما بتونیم مزاج خودمون رو بشناسیم و روش کار کنیم میتونیم رو خودمون تسلط داشته باشیم

Lona
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۷:۰۳ بعد از ظهر

سلام به تمامی دوستان از نظر من ، ما باید در مورد تمامی احساسات در هنگام تصمیم گیری کنترل داشته باشیم.چه ترس و چه عصبانیت و خوشحالی یا حتی عشق ورزیدن در هر صورت می تونه باعث تصمیم های نادرست در ما بشه.

Lona
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۱:۲۲ بعد از ظهر

معمولا تصمیماتی که از روی احساساتمون می گیریم، پشیمانی به دنبال داره

ف ص
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲:۵۱ بعد از ظهر

مشورت با افراد باتجربه روی تصمیممون تاثیر مثبت داره

shohre byt
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳:۰۸ بعد از ظهر

من هروقت به خودم و باور قلبیم اعتماد نکردم و از روی ترسام تصمیم گرفتم ...نتیجه مطلوبی برام نداشته ...

Hamedeh
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳:۳۳ بعد از ظهر

خب، به نظر من احساسات در کلیت تصمیمات ما دخالتی ندارن، در واقع احساسات چیزی رو از وجودمون بیرون میکشه که یه جایی اونجا ها ته‌نشین شده. البته اگر احساسات شخص بر منطقش غلبه نکنه...

محسن کیمیا
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲:۵۴ بعد از ظهر

اگر همه حس هارو بتونیم کنترل کنیم و به اندازه و به موقع باشه خوبه، من بخاطر همین هیجانات و استرس و غم بیش از حد به روان‌پزشک مراجعه کردم که خیلی داره کمکم میکنه.

ramtin azimi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹:۰۳ بعد از ظهر

تصمیم گیری از روی احساسات خودمان است در تمامی احساسات در هنگام تصمیم گیرب کنترل داشته باشیم. چه ترس و چه خوشحالی.

محمدرضا دهباریان
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹:۵۲ بعد از ظهر
در جواب به بهنام بخارایی : دوس دارم خودمو بکشم شاید تموم شه این حال بدی...

اگه دوست داشتی خودتو بکشی تا الان خودتو کشته بودی

بهنام بخارایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵:۰۸ بعد از ظهر

چون الان امیدم برای بهبود ۱ %ده بشه ۰ حتما انجام می دم

Fa Amini
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۹:۳۵ بعد از ظهر

دنبال حل مشکلات باشین نه فرار از مشکل

mahan
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۱:۰۳ بعد از ظهر

سلام

Fa Amini
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲:۳۷ بعد از ظهر

این دنیا از مشکلت فرار میکنی ولی اونور عزرائیله که خرتو میچسبه :))))

m m
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷:۴۲ بعد از ظهر

س

Saba Dokhtare-40gise-bahar
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸:۳۴ بعد از ظهر

احساسات ونقشش تو تصمیم گیری برمیگرده به نوع برخوردت با مسائل وسبک زندگیت.بنظرم اول از همه باید احساساتمونو بشناسیم.بررسیشون کنیم با کمک یه روانشناس. در غیر این صورت اگه نتوانیم کنترلشون کنیم مشکل ساز میشه‌‌.

fatemehb786
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۱:۲۴ بعد از ظهر

من خیلی احساساتی رفتار میکنم ودر مواقعی که باید با عقلم شرایطو بسنجم به حرف دلم گوش میدم سعی میکنم تلاش کنم تا بتونم احساساتم رو بشناسم و در جهت مثبت ازشون استفاده کنم

مارال رجایی
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷:۴۷ بعد از ظهر

گاهی اوقات بخاطر تصمیم اشتباهی که مواقعی که احساسی هستیم میگیریم ممکنه براش بهای سنگینی بدیم که اتلاف عمرمونه

eh3aNn
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰:۳۱ بعد از ظهر

هیچ وقت نباید از ظریق احساسات تصمیمات مهمی گرفت زیرا در اینده مطمئنا به مشکل خواهیم خورد.من خودم از روی جوو هیجان تصمیم گرفتم و یک زمین را با سود پایین فروختم در حالی که الان سه برابر قیمتش شده

Saba Dokhtare-40gise-bahar
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳:۴۴ بعد از ظهر

من بیشتر از همه ی احساسها اضطراب رو تجربه کردم.اینکه همیشه باید بهترین باشم.یا اینکه اگه اینکارو انجام بدم طرف چی میشه؟یاگذشتن از خواسته هام واسه بقیه.این فکرها جز افسردگی نداشت.چون یاد نگرفتم بگم.پس خودم چی؟حالا دارم سعی میکنم این فکر هارو از خودم دور کنم چون زندگیمو مختل کرده.

sheyda ebi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۳:۰۱ بعد از ظهر

تاحالا هرچی تصمیم ازروی احساس گرفتم بعدش پشیمونی بوده

sheyda ebi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵:۴۶ بعد از ظهر
sheyda ebi
شنبه ۲۶ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹:۰۱ بعد از ظهر

میگم اینجا شکلکا میشن علامت سوال ؟

Fa Amini
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰:۴۰ قبل از ظهر

حالا تو نمیخواد تو بطنش بری :/// کلیت موضوع اینه که عاقبت خودکشی درکه، نه برزخ میری نه هیچ کجا، یه راست میری به درک

sheyda ebi
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰:۵۱ قبل از ظهر

????

زهرا عباسی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱:۵۴ قبل از ظهر

من احساسات زیاد توی کارم تاثیر نداشته تونستم خودم رو کنترل کنم مگر مواقعی که شدیدا حالت افسردگی داشتم تصمیم هایی که گرفتم صحیح نبوده و ضربه اش رو خوردم هیچوقت تو اوج ناراحتی نباید تصمیم گرفت همچنین تو اوج خوشحالی برای کنترل احساسات باید روی eq خودمون کار کنیم

موسی ترکمن
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵:۱۲ قبل از ظهر

به نظرم همه این مسائل با تمرین میشه حل بشه... اینکه چراا از بچگی بعضیامون اینجوری هستیم یا بعضیا اینجوری نیستن بر اساس مزاج آدمه! اما برای کنترلش و تمرینش راه های زیادی هست که هم توی دین اومده و هم علم مدرن امروزی پیشنهاد داده... مساله تنبلی ماست که نمیخوایم کنار بذاریم عادتارو

roz
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶:۳۲ قبل از ظهر

سلام

علیرضا چاوشی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰:۰۶ قبل از ظهر

سلام

asma p
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۱:۲۰ قبل از ظهر

یه جمله ای هست میگه اگه دایم اضطراب و استرس داری به فکر آینده ای و اگه افسردگی داری به فکر گذشته پس حال رو زندگی کن تا شاد باشی

ramtin azimi
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲:۴۸ قبل از ظهر

سلام

علیرضا چاوشی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲:۵۷ قبل از ظهر
در جواب به زهرا عباسی : من احساسات زیاد توی کارم تاثیر نداشته تونستم خودم رو کنترل کنم مگر مواقعی ک...

بهترین راه واسه کنترل تو اینجور مواقع یا اینکه صبر کنی تا ب حالت عادی برگردی یا اینکه اون لحظه از خودت بپرسی اگ الان غمگین یا... نبودم هم این تصمیمو میگرفتم؟ مسلما میتونید با خودتون صادق باشید و ببینید واقلا همچین چیزی ممکن بود یا اینکه بعدا هم باز ببینید ک این تصمیمو میگرفتبد؟

علی مافی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۵:۴۱ قبل از ظهر

سلام

النا ساقی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۱:۰۴ قبل از ظهر

سلام

عادل
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۶:۲۳ قبل از ظهر

سلام

نگار *یه باشگاه پروازی*
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۴۱:۲۲ قبل از ظهر

سلام

نگار *یه باشگاه پروازی*
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۴۴:۳۱ قبل از ظهر

به نظر من یکی از بزرگترین اشتباهات آدم , تصمیم گیری موقع خوشحالیه . چون اون موقع احساساتت بهت غلبه کرده و تو بعدا می فهمی با اون تصمیمی که گرفتی یا حرفی که زدی چه اشتباه بزرگی در حق خودت کردی

hasti r
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۸:۰۵ قبل از ظهر

سلام

امیر صالحی مهر
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۲:۱۹ قبل از ظهر

سلام دوستان عزیز

MAMAD_LP
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۷:۴۵ قبل از ظهر

سلام به همه روزه خوبی داشته باشید????

پردیس ایزدی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۷:۳۲ قبل از ظهر

سلام دوستان

asma p
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۰:۰۶ قبل از ظهر

سلام

hamidreza hp
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۶:۰۳ قبل از ظهر

سلام

مجتبی دژکامه
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷:۴۰ قبل از ظهر

سلام

سعید منصوری
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۲:۲۶ قبل از ظهر

سلام

محدثه
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۱:۵۸ قبل از ظهر

سلااام

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۳:۴۷ قبل از ظهر

سلام دوستان

ali3280
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲:۱۳ قبل از ظهر

سلام

زهرا عباسی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۱:۲۲ قبل از ظهر
در جواب به علیرضا چاوشی : بهترین راه واسه کنترل تو اینجور مواقع یا اینکه صبر کنی تا ب حالت عادی برگرد...

همیشه این سوال رو از خودم میپرسم تقریبا تونستم اکثرا جواب درست رو به خودم بدم و از تصمیمی که گرفتم برگردم اما بعضی مواقع هست که جوابم میگه تا کی باید حرفهایی رو نزنی همه همیشه باعث ازارت میشه و این باعث میشه تصمیم اشتباه رو بگیرم

زهرا عباسی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۵:۰۷ قبل از ظهر
در جواب به موسی ترکمن : به نظرم همه این مسائل با تمرین میشه حل بشه... اینکه چراا از بچگی بعضیامون ا...

بسته به نوع تربیت انسان ها ،عادت هایی توی زندگی به وجود میاد که اونها رو یا تنبل میکنه یا زرنگ یه دلیل بزرگ میخواد کسی که عادت های اشتباهی داره بتونه هادت های اشتباه رو از بین ببره و عادت های صحیح رو جایگزین کنه چون ذات انسان عادت گرا هستش و مغز علاقه ای به انجام کار جدید نداره

علیرضا محمدی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴:۰۸ قبل از ظهر

سلام

صالح یوسفی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴:۲۷ قبل از ظهر

درود

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷:۱۳ قبل از ظهر

احساسات بد نیست ولی احساساتی که تبدیل به عشق بشه داغون کننده اس به خصوص عشق یه طرفه

el am
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۸:۰۸ قبل از ظهر

قلب پاک ترین چیزیه که انسان داره و هیچ وقت دروغ نمیگه، پس وقتی از کسی نفرت داری یا بهت ضرر زده یا میزنه و همچنین دوست داشتن.

امیررضا ظفری
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵:۱۹ بعد از ظهر

عواطف مثل آبن اگر تو مسیر درست باشن جنگل و روستا هارو میسازه زندگی رو اما اگر تو مسیر اشتباه باشه سیل یا خشکسالی و مرگو نمیشه این احساسات رو ندیده گرفت و گفت اشتباهه عشق تنفر خشم همه نیازه اما تو مسیر درست نباید عاشق دشمن شد یا از دوست یا کسی که بهمون ضرری نمیرسونه متنفر

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۶:۰۴ بعد از ظهر

به نظر من اشتباه محضه عاشق کسی بشی که هیچ حسی بهت نداره اما خوب دل کلا زبون نفهمه

پردیس ایزدی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۸:۱۶ بعد از ظهر

من منطقو به عشق ترجیح میدم????چون اگه با عقلت تصميم بگیری پشیمون نمیشی

حسین یونسیان
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۳:۲۷ بعد از ظهر

عشق میتونه کم کم به وجود بیاد ویهویی به نفرت تبدیل بشه

Hamed Azizi
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۹:۵۷ بعد از ظهر

عشق باید از روز اول باشه بقول شاعر زندگی بدون عشق دشواره

Hamed Azizi
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۲:۵۹ بعد از ظهر

زندگی بدون عشق چه دشواره

لعیا صمصامی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۴:۳۳ بعد از ظهر
علیرضا محمدی کردخیلی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۹:۰۵ بعد از ظهر

از نظر من گاهی باید به احساس توجه کرد مخصوصا اگه اون حس حالت روحی داشته باشه...اما اولویت با ذهن و منطق هست.

sheyda ebi
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۴:۲۹ بعد از ظهر
در جواب به el am : قلب پاک ترین چیزیه که انسان داره و هیچ وقت دروغ نمیگه، پس وقتی از کسی نفرت ...

قلب آدماهمیشه پاک نیس بعضی وقتا آدما خودشون قلبشونو تیره کثیف میکنن که دیگه هیچ پاکی رو نمیبینن یانمیفهمن

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۶:۵۳ بعد از ظهر

خیلی سخته که یه احساسی به یه نفر داشته باشی ولی به هزار و یه علت نتونی با خیال راحت نگاش کنی، کنارش باشی، باهاش حرف بزنی سخته

sheyda ebi
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۸:۵۲ بعد از ظهر

چرا عاشقانه شد اچتباه داریم میزنیم برگردین ازاول

کیان87
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۹:۱۳ بعد از ظهر

وقت هایی که آدم شاید عصبانی باشه شاید همین طوری یه تصمیمی بگیرد که نادرست باشه

علیرضا
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۲۰:۰۶ بعد از ظهر

خیلی سخته عاشق کسی باشی ولی بدونی مال تو نیست

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۲۷:۴۹ بعد از ظهر
فروغ همیشه جاوید
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۶:۳۳ بعد از ظهر

واااای من انقدر حرف دارم نمیدونم از کجا بگم... چجوری بگم....

fati taji
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۷:۲۷ بعد از ظهر

سلام دوستان

حضرت استاد!
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۰:۴۰ بعد از ظهر

درود به همگی

fati taji
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۲:۱۵ بعد از ظهر
در جواب به علیرضا : خیلی سخته عاشق کسی باشی ولی بدونی مال تو نیست...

وقتی عاشق بشی و به عشقتم ابراز کنی و اونم جواب مثبت بده و بعد یه مدت بدون هیچ گونه حرفی یا حتی خدافظی بزاره بره طوری که دیگه اصلا خبری ازش نشه این سخت تره

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۶:۲۰ بعد از ظهر

کلا ابراز احساسات کردن سخته چه برسه اقرار به عشق به خصوص واسه دخترا حداقل من اینجوریم

Reza zk
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۹:۱۸ بعد از ظهر

سلام به دوستان روز گیر نماز و روزهاتون درگاه حق تعالی قرار گرفته باشه

fati taji
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۹:۳۲ بعد از ظهر

ابراز احساسات آنچنانم سخت نیست مگه همیشه این کار باید از جانب مرد باشه اینکه یهو بزاره بره بدون هیچ مشکلی یا حرفی بده

حضرت استاد!
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۵:۲۶ بعد از ظهر

به تمام دوستان سه تا کتاب در ضمینه شناخت درست عواطف و عشق پیشنهاد میکنم که میتونن دید بسیار بازتر و بهتر و درست تری برای شروع یک رابطه و یا ادامه رابطه بهشون بدن؛ ۱.سواد عاطفی و عشق(دکتر کلود استاینر ترجمه حمیدرضا بلوچ انتشارات شباهنگ) ۳.آدمهای سمّی(لیلیان گلاس، انتشارات درسا)

حضرت استاد!
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۸:۲۸ بعد از ظهر
در جواب به حضرت استاد! : به تمام دوستان سه تا کتاب در ضمینه شناخت درست عواطف و عشق پیشنهاد میکنم که ...

شماره ۲ رو به دلیل کمبود کارکتر اینجا مینویسم ۲.درباره عشق(اریک فروم) این کتابها بسیار بسیار خوب و مفید هستند و اگر کمی با زیرکی و هوش با مطالبش برخورد کنیم تاثیر و تغییر بزرگی رو برامون به جا میگذارند

امیرحسین صداقت
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۲:۲۱ بعد از ظهر

همین حس عشق من به طرفم ، باعث شده ک خودم رو بهتر کنم تا بیشتر به چشمش بیام.

لعیا صمصامی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۷:۴۵ بعد از ظهر
در جواب به امیرحسین صداقت : عشق عشق عشق . چطوری باید کاری کنم ک طرف مقابل رو ب سمت خودم بکشونم ؟ اول از...

اگر عشق دو طرفه باشه و دوست داشته باشه نیازی به این کارا نیست یک بار ازش بپرس که دوست داره یا نه

حضرت استاد!
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۲:۵۴ بعد از ظهر

دوستان بحث رو به بیراهه های عجیب و غریب نبرید لطفا!!!

مریم
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۴:۵۱ بعد از ظهر
در جواب به صادق علوی : ولی ادم‌نمیتونه تصمیم نگیره با خصوص وقتی جلوی چشات تیره و تار باشه...

شاید تنها چیزی که تو زندگی باید یاد بگیریم همینه، صبر کردن...

احسان نیکویی زاده
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۲:۱۹ بعد از ظهر

عشق... اگه بخواد بیاد خودش میاد دعا و راه و جنب و جوش هم نمیخواد فقط منطقی فکر کردن میخواد

لعیا صمصامی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۲:۳۴ بعد از ظهر

عشق مثل خاروندن جای زخم میمونه همونقدر لذتبخش . همونقدر دردناک

محمد حسین فراهانی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۰۴:۲۶ بعد از ظهر

????????????

بابک ب
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۴۹:۱۱ بعد از ظهر

به نظر من عشق یک حالت و رفتار هیجانی هست

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۱:۳۶ بعد از ظهر

سلام

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۴:۳۴ بعد از ظهر

بزرگترین احساسی که در درون انسان وجود داره عشقه...که اصلا قابل پیشگیری نیست و هیچ کاری نمیشه براش کرد .....

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۶:۳۴ بعد از ظهر

که اگر این احساس درون انسان پرورش پیدا بکنه .....باعث فلج شدن تمام اعضای دیگه می شه.....

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۹:۱۲ بعد از ظهر

اونوقته که تموم حالت های دیگر بشر به نابودی می رن ...حس تنفر ...حس غم ..حس عصبانیت ....حتا حس شادی ....

علی زرنگه
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۷:۳۷ بعد از ظهر
در جواب به : اونوقته که تموم حالت های دیگر بشر به نابودی می رن ...حس تنفر ...حس غم ..حس ...

فک کنم بد شکستی خوردی که اینطور میخوای شاعرانه جلوش بدی...ولی حالا که همه شما فیلسوف شدین بد نیس بدونین این حالت های احساسی از عشق گرفته تا درد همش تحت تاثیر هورمون های بدنه...پس زیاد خودتونو درگیر نکنین

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۱:۰۱ بعد از ظهر
در جواب به علی زرنگه : فک کنم بد شکستی خوردی که اینطور میخوای شاعرانه جلوش بدی...ولی حالا که همه ش...

شکست همه جا هست وفکر نکنم جایی شکست جلوی پیشرفت کسی رو گرفته باشه برعکس شکست شروع پیشرفته ...

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۲:۲۵ بعد از ظهر

شاعرانه هم حرف نمی زنیم هرکس داره تجربیاتش رو بیان می کنه

یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۳۳:۴۵ بعد از ظهر

بهر حال ممنون از معلومات خوبتون

z hosseyni
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۲:۱۶ بعد از ظهر

سلام همه از عشق میگن. بنظرمن عاقلانه انتخاب کن عاشقانه زندگی کن عقل بهترین ابزار واسه کنترل احساسات. حتی میتونی تعیین کنی درست عاشق بشی نه با یه نگاه دل ببازی تهش به بن بست بخوری

محمدرضا
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۷:۵۸ بعد از ظهر
در جواب به z hosseyni : سلام همه از عشق میگن. بنظرمن عاقلانه انتخاب کن عاشقانه زندگی کن عقل بهترین ...

سلام ن همیشه اینطور که میگین نیست، تا یه جایی میشه، خیلی وقتا میشه که آدم یهو بخودش میاد، میبینه عاشق شده و دچار یک آدم دیگه شده

محمدحسن امیری
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷:۴۱ بعد از ظهر
در جواب به علی زرنگه : فک کنم بد شکستی خوردی که اینطور میخوای شاعرانه جلوش بدی...ولی حالا که همه ش...

اونم یه پسره خب اسیره هورموناشه تو هم نباشی میتونه صبح با پورنو پاشه #zedbazi

حسن حسینی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۰:۵۰ بعد از ظهر

به نظر من بعضی وقتا بهتره که به خودمون فکر کنیم تا اینکه همش تو فکر خوبی کردن به دیگران باشیم به قول یه دوست اگه قرار باشه همش به فکر دیگران باشیم کی وقت میشه که به داد دل خودمون برسیم.

sahar agn
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹:۵۲ بعد از ظهر

این سوال چه زمانی عوض میشه؟!!هربار میام این سوال هست!

صادق علوی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۴۲:۲۶ بعد از ظهر
در جواب به مریم : شاید تنها چیزی که تو زندگی باید یاد بگیریم همینه، صبر کردن......

ولی صبر کردن به جه قیمتی ؟؟و اینکه صبوری چه بلایی سرت میاره هم‌مهمه

مریم
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۹:۱۳ بعد از ظهر
در جواب به صادق علوی : ولی صبر کردن به جه قیمتی ؟؟و اینکه صبوری چه بلایی سرت میاره هم‌مهمه...

به قیمت بزرگ شدن! اگه یه کم از عجول بودن و سریع به احساسات پاسخ دادن دست برداریم بلایی سرمون نمیاد، وقتایی که عقلمون میگه باید اوضاع و عوض کنیم و تواناییش رو هم داریم نباید دست رو دست بزاریم، شاید منظورتون این صبره که فرقی با حماقت نداره

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴:۲۱ بعد از ظهر
sahar agn
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹:۵۱ بعد از ظهر
لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲:۵۲ بعد از ظهر
سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷:۵۲ بعد از ظهر

سلام عزیزان خوبید

سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲:۲۰ بعد از ظهر

سلام کردم ها

سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵:۲۶ بعد از ظهر

????

لبخند
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵:۳۰ بعد از ظهر
سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶:۵۹ بعد از ظهر

سلام فداتم

امیر سهیل سرافرازی
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰:۵۰ بعد از ظهر

سلام اره داشتم

سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴:۲۲ بعد از ظهر

سلام چی داشتی

م ز
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰:۳۸ بعد از ظهر

میشه کسی سلام علیک نکنه؟

سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱:۱۲ بعد از ظهر
م ز
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲:۲۶ بعد از ظهر

برای اینکه ان قد سلام تو سلام میشه، یکی مثه من که تازه وارد گروه شده اصلا نمی فهمه بحث چی بوده و ...

سحر ...
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۵:۰۹ بعد از ظهر
م ز
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷:۳۵ بعد از ظهر
در جواب به سحر ... : آهابله خومنم امروزنصب کردم بایدسلام نکنم واردمیشم...

سلام رو میشه یک کلمه گفت قبل از حرفی که می خواین بگین. برای محیط شلوغی مثه اینجا هر کی بخواد یه کامنت برای سلام بذاره و ده نفر هم بخوان جواب بدن، دیگه حساب کنید چه شود...!

م ز
یکشنبه ۲۷ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۱:۴۸ بعد از ظهر

حالا موضوع در مورد چی هست؟ در میشه در مورد شخصیت مهرطلب بحث کرد؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲:۰۵ قبل از ظهر

شمابحثوشروع کن مادرخدمتیم????

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰:۱۱ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : شمابحثوشروع کن مادرخدمتیم????...

فکر کردم ازم ناراحت شدی! افراد مهر طلب افرادی هستن که به خاطر محبت دیگران از خودشون، خواسته هاشون می گذرن، تایید دیگران براشون خیلی مهم هست. و بهترین تعریف اینه که خودشونو فدای دیگران می کنن. شما چقدر این طوری هستین ؟ اصلا این ویژگی رو تو خودتون و انسان های اطراف تون می بینید؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲:۵۶ قبل از ظهر
در جواب به م ز : فکر کردم ازم ناراحت شدی! افراد مهر طلب افرادی هستن که به خاطر محبت دیگران ا...

نه عزیزی من اونقدربدبختی وگرفتاری دارم ازهیچ چیزی ناراحت نمیشم ناراحت میشم هاولی جمام شدم

مجتبی میراحمدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵:۰۲ قبل از ظهر

عالی

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶:۵۰ قبل از ظهر

من تاییددیگران مهم نیست برام ولی من ازخواستم ازهمه چیزم میگذرم که طرف هرکی باشه راضی باشه خوش باشه واسه خودش من خودموفداکردم واسه همه خانواده وغیره ولی هیچ کسی نیست بپرسه درددلت چیه اصلاحالت خوبه حالت بده هیچ همه به فکرخودشونن

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰:۵۶ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : من تاییددیگران مهم نیست برام ولی من ازخواستم ازهمه چیزم میگذرم که طرف هرکی ...

تایید دیگران باز کردنش مفصله. بگذریم. ولی همون جمله آخرت، دقیقا معنی مهر طلب بودن رو می ده. من تازگی ها با این ویژگی آشنا شدم. یه جا خوندم مشکل روانیه! بهش فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که همه ی ماها حداقل 30 % مهرطلب هستیم. و البته خود من

farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱:۳۹ قبل از ظهر

سلام

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۴:۳۳ قبل از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵:۴۷ قبل از ظهر
وحید بالادستیان
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶:۴۱ قبل از ظهر

سلام

وحید بالادستیان
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷:۵۹ قبل از ظهر

خوبید شما الان باید چیکار کنیم دقیقا

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸:۳۲ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : نمیدونم ازخودت درآوردی عزیزدل ازکجا خوندی بگومنم برم...

توی گوگل سرچ کن سحر جان. نصف از خودم بود و نصف از جستجو در اینترنت.

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸:۳۸ قبل از ظهر
م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳:۵۹ قبل از ظهر

چرا غیر از من کسی اینجا بحث نمی کنه؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶:۰۴ قبل از ظهر
در جواب به م ز : چرا غیر از من کسی اینجا بحث نمی کنه؟...

نمیدونم من دوس دارم سوال کنی من جواب بدم

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸:۲۹ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : نمیدونم من دوس دارم سوال کنی من جواب بدم...

برعکس. تو سوال کن من جواب بدم. برای یه بارم که شده بذار یکی جوابگوی تو باشه.

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹:۳۹ قبل از ظهر
farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰:۱۶ قبل از ظهر

سوال باید مربوط به چه موضوعی باشه من تازع عصو شدم

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰:۵۴ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : الان یه سوالی ازت میکنم همین جوری هی بخندی هاقبوله...

مهران مدیری بازی در نیاریا! سوال درست بپرس، ببینم چی جواب می دم!

وحید بالادستیان
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۱:۰۰ قبل از ظهر

بعد از حفظ خونسردی چیکار کنم؟

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳:۳۸ قبل از ظهر

سوال هایی که ذهن تونو مشغول کرده، مشکلات و... رو مطرح کنید. ترس ها، احساس ها و ...

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷:۱۴ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : علم بهتره یاثروت????...

یه چی سحر؟ تو اصلا ته ذهن خودت، به خودت فکر هم نمی کنی سحر. که دیگران بهت فکر کنن. یه سوال از تو وجود خودت بپرس. در مورد افکار خودت. در مورد آدم های اطراف خودت. چی ناراحتت می کنه؟ چی میشه که فکر می کنی دیگران به فکرت نیستن؟

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱:۳۰ قبل از ظهر

حضار محترم، الان شما از لحن من نسبت به سحر، چی برداشت کردین؟ لحنم چجوریه به نظرتان؟ خواهش می کنم جواب بدین

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱:۴۷ قبل از ظهر

من برام مهم نیستن باشن یانباشن درکل گفتم م ز مگه من برادیگران هازندگی میکنم من اگه کاریم براهمون دیگران کردم یااوجوگفتم منظوری نداشتم خدای کوروش بزرگ رودارم ویه عشق بسمه دیگران براچمه که بهشون فکرکنم

farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱:۵۰ قبل از ظهر

میگم راه حلتون برای اینکه هم کلاسیای دانشگاهم از اینکه پسرای کلاسمون ازم سوال درسی بیخود میپرسن عصبی میشم

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳:۱۵ قبل از ظهر
farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳:۵۰ قبل از ظهر

مثلا میگن فلان درسو چطور بخونیم آیا ارتباط فلان کتاب با اون یکی چیه همش میگن جزوه میخونی یا کتاب چیکار میکنی واسه خوندن نمیدومم راهنماییمون کن من در حدی عصبی میشم که واقعا حتی تحمل پاسخگویی بهشون رو ندارم

farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶:۱۷ قبل از ظهر

مثلا اومده ۱۰۰ تا عکس سوال و جواب فرستاده میگم بابا اینا برای استاد ما نیست نمیخاد بخونی میاد میگه یعنی جواب سوالا تو کتاب نیست تو ویس نیست اخه من اینو کجای دلم بزارن انقد عصبی شدم گفتم فردا جوابت میدم خو اخه چرا اینا اینطورین

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶:۲۱ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : من برام مهم نیستن باشن یانباشن درکل گفتم م ز مگه من برادیگران هازندگی میکنم...

یعنی از آدم های اطرافت هیچ انتظاری نداری ؟ یا ازشون قطع امید کردی؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶:۲۳ قبل از ظهر
در جواب به farzaneh sa : مثلا میگن فلان درسو چطور بخونیم آیا ارتباط فلان کتاب با اون یکی چیه همش می...

نمیدونم چی بگم عصبی شدن نداره گلم سربه سرت میزارن دیگه پسرن دیگه ازاین بیشتربایدازشون انتظارنداشته باشی

farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸:۳۳ قبل از ظهر

نه جدی میپرسنا بخدا حس میکنم خنگ هستن یعنی سوالاتی میپرسن از بچه دوسالع بپرسی میفهمن

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۸:۴۹ قبل از ظهر
در جواب به م ز : یعنی از آدم های اطرافت هیچ انتظاری نداری ؟ یا ازشون قطع امید کردی؟...

اسمتوبگوعزیزم م ز که راحت نیستم صدات کنم مگه من امیدم به اطرافیان بایدباشه چه حرفا

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹:۴۰ قبل از ظهر
در جواب به farzaneh sa : مثلا اومده ۱۰۰ تا عکس سوال و جواب فرستاده میگم بابا اینا برای استاد ما نیست...

شاید برای اینکه بهشون رو دادی، جواب ابلهان خاموشی ست... هرجا حرف بی خود زدن سکوت کن و جواب نده، هرجا حرف درست زدن جواب بده در کل اگر ارزش ندارن، کم محلی... با دیوار یکی فرضشون کن

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۰:۳۳ قبل از ظهر
farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۲:۰۲ قبل از ظهر

اخه ۳۳ سال سنشه زشته بی محلی کنم

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۲:۰۶ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : هزارلایک داره ای لحن تومنوکشته...

قربانت! بگو میم، من دوست ندارم تو محیط مجازی کسی چیزی ازم بدونه. حتی اسمم. با اینکه اگه بگم، هزار نفر مثل من هستن و شناخته نمی شم. نمی دونم چرا.

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۳:۲۸ قبل از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۴:۰۹ قبل از ظهر
م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۴:۴۰ قبل از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۷:۰۰ قبل از ظهر
در جواب به م ز : چرا فقط میان سراغ تو؟...

ولابخداغیرتی شدم میگم بیام دانشگاه عکس بده جنازه تحویل بگیرخواهر

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۸:۰۸ قبل از ظهر
م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۹:۳۴ قبل از ظهر
در جواب به farzaneh sa : اخه ۳۳ سال سنشه زشته بی محلی کنم...

تو چقدر خودتو دوست داری فرزانه؟ چند درصد؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۰:۱۷ قبل از ظهر

ازاوحرفازدی بازهاآره که خودمودوس دارم بایدخودمودوس داشته باشم تاتوام دوس داشته باشم

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۱:۴۶ قبل از ظهر

ببخش خیال کردم چون اوجوبه فرزانه گفتم اوجوگفتی الان بهت میگم

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۳:۴۸ قبل از ظهر

من عشقموازخودمم بیشتردوس دارم خییییییییییییییییییییییییییییییییییلی زیاد

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۴:۴۱ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : ببخش خیال کردم چون اوجوبه فرزانه گفتم اوجوگفتی الان بهت میگم...

نه. به فرزانه ربطی نداشت. سوال خود خودم بود. همینطوری پرسیدم

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۷:۳۶ قبل از ظهر

آره. دیدم جوابتو. چقدر خوب. اونم همینقدر تو رو دوست داره؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۱:۱۶ قبل از ظهر
در جواب به م ز : آره. دیدم جوابتو. چقدر خوب. اونم همینقدر تو رو دوست داره؟...

زیاداصلاجونش به جون من بستس خیلی وابستمه اگه خداجونم کمکمون کنه واسه عیدازدواج کردیم

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳:۰۱ قبل از ظهر

میم یه چیزی بهت بگم نگولوس یاهرچی بخداهمه کسمه

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۴:۲۳ قبل از ظهر
در جواب به م ز : مبارک باشه. خیلی هم عالی...

قربونت برم اگه گفتی من چندسالمه؟

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۵:۱۰ قبل از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۵:۴۳ قبل از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۷:۱۵ قبل از ظهر

فضولی نباشه شماچندسالتونه

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۷:۲۷ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : 30سالمه...

راست می گی؟ کنجکاو شدم! عشقت چند سالشه؟ چقدر وقته همدیگه رو دوست دارین؟ از کی همدیگه رو می شناسین؟ کلا بگو

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۹:۴۸ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : فضولی نباشه شماچندسالتونه...

تو حدس بزن. بعد بهت میگم. کلا سحر اگه میشه بگو راجع به من چی فکر کردی؟ من به نظرت چه جور آدمی اومدم؟هرچی می دونی بگو

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۰:۳۹ قبل از ظهر
در جواب به م ز : راست می گی؟ کنجکاو شدم! عشقت چند سالشه؟ چقدر وقته همدیگه رو دوست دارین؟ از ...

بخدا عشقم 31سالشه من 30 8ساله باهم دوستیم وعقدایران باستان روخوندیم بجای صیغه اگه خداکمک کنه عیدامسال ازدواج میکنیم بااوهمه مخالفت ومشکل ها

سبحان سوری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۱:۲۵ قبل از ظهر

سلام

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۲:۴۱ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : بخدا عشقم 31سالشه من 30 8ساله باهم دوستیم وعقدایران باستان روخوندیم بجای ص...

مگه دینت چیه؟ عقد ایران باستان چی هست؟ به خاطر مخالفت ها انقدر طول کشیده؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۴:۴۸ قبل از ظهر
در جواب به م ز : تو حدس بزن. بعد بهت میگم. کلا سحر اگه میشه بگو راجع به من چی فکر کردی؟ من ب...

نمیدونم خانمی یاآقا ولی احساس میکنم خانم باشی حدود25سالته یکم بداخلاق وجدی بعداحساس میکنم ازیه چیزی ناراحت هستین مخوای همه رودعواکنی ولی منودعوانمیکنی خدانکنه احساس میکنم مشکلی داری نمیتونی بگی ولی آرزومن براشمابهترین هاست

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۷:۳۹ قبل از ظهر
در جواب به م ز : مگه دینت چیه؟ عقد ایران باستان چی هست؟ به خاطر مخالفت ها انقدر طول کشیده؟...

عشقم به دین زرتشت اعتقادداره واقعامیگم آره مخالفت وغیره ولی همین بهترواقعاهیچ شکی ندارم که این مردزندگیمه وبهترینه بخدانباشه نیستم

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۷:۵۲ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : نمیدونم خانمی یاآقا ولی احساس میکنم خانم باشی حدود25سالته یکم بداخلاق وجدی ...

آفرین. فکر کنم درست گفتی در موردم. ممنون. 27 سالمه. خانمم. تو از روی قیافه بهت میگن چند سالته؟ من میگن 20-21

رضا سراجی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۸:۳۱ قبل از ظهر

فکر کنم اینجا شده گروه خانم سحر و م ز

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۱:۳۵ قبل از ظهر
م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۲:۳۶ قبل از ظهر
در جواب به سحر ... : عشقم به دین زرتشت اعتقادداره واقعامیگم آره مخالفت وغیره ولی همین بهترواقعاه...

آها. تا آخر موضوع رو گرفتم... زرتشتی های اصیل آدم های درستی هستن. به درستی و درستکاری معروفن. البته اگه زرتشتی اصیل و واقعی باشه که تشخیصش با خودته. من تا حدودی باهاشون در ارتباط بودم.

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۷:۲۲ قبل از ظهر
در جواب به م ز : آها. تا آخر موضوع رو گرفتم... زرتشتی های اصیل آدم های درستی هستن. به درستی ...

تشخیص درسته عالیه بهترینه برام خودشوتوای 8سال بهم ثابت کرده یه چیزی میگم ناراحت نشی کاش همه مردهامثل عشقم ایجووفادارباشن به خانم هاشون

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۸:۲۴ قبل از ظهر
عرفان صادقی زاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۹:۱۳ قبل از ظهر

م

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۱:۱۳ قبل از ظهر
در جواب به م ز : فقط مشکل تغییر دین تو هست. آره؟...

نه عزیزم من هرچی اون باشه هستم میدونی چیه یه چیزجالب هرکسی عکسمونومیبینه یادوستای که تازه باهاشون دوست شدم گوشیمومیبینن میگن داداشته یاپسرعموته میگم نبخدا عشقمه عشق تعجب میکنن میگن ازبس عاشق هم هستین شبیه هم شدین

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۴:۰۰ قبل از ظهر

من میگم آدم دین نداشته باشه فقط به یه چیزی معتقدباشه دین بهانس انسانیت مهمه هممونوخدادرست کرده ای نظرمنه

م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۵:۴۹ قبل از ظهر
م ز
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۷:۰۳ قبل از ظهر

جوابمو گرفتم.

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۸:۳۶ قبل از ظهر
در جواب به م ز : زرتشتی ها خیلی انسان های شریفی هستن. مودب، محترم، انسان دوست وضع مسلمونا ه...

فدات من کسی نیستم بگم ازای دین خوشم میادازاودین خوشم نمیادولامن موقعی که دس به دعامیشم ازهمه دین ومدهب هاکمک مخوام

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۰:۰۱ قبل از ظهر
farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۱:۱۳ قبل از ظهر

منم ۲۰ سالمه

وحید موسوی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۲:۵۳ قبل از ظهر

خوبم

farzaneh sa
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۳:۰۲ قبل از ظهر

میگم این میگه مثلا ۹۰ درصد ذهنت اوکیه یا ۳۰ درصد احساساتته توی همین برنامه اینار واقعیته ? یعنی درسته و اون از کجا میفهمه ما چطور هستیم هروز

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۴:۳۳ قبل از ظهر
smart
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۵:۲۱ قبل از ظهر
smart
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۷:۱۴ قبل از ظهر

kasi hast bidar

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۳:۱۰ قبل از ظهر

سلام

بابک افشار
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۳:۴۲ قبل از ظهر

سلام

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۴:۲۲ قبل از ظهر

من بیدارم

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۵:۵۴ قبل از ظهر

دوستان سوالی داشتم

مصطفی احمدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۶:۴۴ قبل از ظهر

سلام

مصطفی احمدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۸:۰۱ قبل از ظهر
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۴:۴۱ قبل از ظهر

ممنون از شما

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۶:۴۰ قبل از ظهر

خواستم بپرسم ..ایا در علم روانشناسی چیزی با اصطلاح پاک کردن حافظه وجود داره ؟؟؟

Saeid Z
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۳:۱۶ قبل از ظهر

اینم از ملت همیشه در صحنه ایران!! فضایی گذاشتن براتون راجب موضوع هفته صحبت کنین با هم اونوقت اومدین مخ میزنین؟ بابا دمتون گرم بخدا

آیسان
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۵۳:۵۰ قبل از ظهر

من همیشه تلاش میکنم موقع تصمیم گیری از ۱۰۰ درصد مغزم استفاده کنم اما فقط ۲۰ درصد قلبم رو دخالت بدم

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۸:۲۸ قبل از ظهر

بچه اکانت چجوری باید پاک کرد

مجید
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۶:۲۵ قبل از ظهر

بنظرتون بهترین راهکار برای انجام دادن کاری براتون سخته چیه؟

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۴:۳۵ قبل از ظهر
در جواب به مجید : بنظرتون بهترین راهکار برای انجام دادن کاری براتون سخته چیه؟...

تلاش کردن و امید داشتن به نظر من وقتی که به هدفت فکر کنی هدف به سمتت میاد

پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۸:۰۵ قبل از ظهر

بچه ها تا حالا شد یک چیز خیلی غیر ممکن ممکن بشه

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۹:۳۸ قبل از ظهر
در جواب به : بچه اکانت چجوری باید پاک کرد...

سلام باید تو قسمت پشتیبانی درخواست بدی

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۱:۰۲ قبل از ظهر
پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۳:۵۶ قبل از ظهر

ولی نمی دونم چرا احساس میکنم بهش نمی رسم

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۵:۰۳ قبل از ظهر
پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۶:۲۵ قبل از ظهر

باورت میشه براش تمام وقتمو گذاشتم

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۰:۲۰ قبل از ظهر
در جواب به پیام رحمانی : باورت میشه براش تمام وقتمو گذاشتم...

میدونی چیه من یه جایی خوندم که بعضی اوقات مافکر میکنیم کاری که انجام میدیم یا اون چیزی که میخوایم به نفعمونه وتمام سعی و تلاشمون میکنیم ولی به هیچ جایی نمیرسیم دلیلش این نیست که ما زحمتشو رو نکشیدم باید اونو به عنوان تقدیر الهی ببینیم چون خدا میدونه چی به نفعمونه

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۱:۲۴ قبل از ظهر
در جواب به پیام رحمانی : باورت میشه براش تمام وقتمو گذاشتم...

تمام وقتتوگذاشتی یعنی چی شایدخودت فکرکنی تمام وقتتوگذاشتی ولی یه جاهای کوتاهی کردی

پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۱:۵۷ قبل از ظهر

نع

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۴:۱۹ قبل از ظهر
در جواب به پیام رحمانی : نع...

چی نه باای نه گفتناخودتوقانع میکنی

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۵:۰۲ قبل از ظهر

البته اینم هست توی این دوره زمونه هرچی حرکت کنی بازم رو پله اولی

پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۰:۳۲ قبل از ظهر

شایدم حق باشماست

پردیس ایزدی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۱:۴۶ قبل از ظهر
پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۳:۰۵ قبل از ظهر

البته به نظر من هرشکست مقدمی برای پیروزی

bahar
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۹:۲۹ قبل از ظهر
پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۰:۲۷ قبل از ظهر

مرسی خیلی ممنون

bahar
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۱:۵۸ قبل از ظهر

اععع...ببخشید...سلام????????

پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۲:۵۲ قبل از ظهر

خواهش میکنم

bahar
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۳:۱۲ قبل از ظهر

اینجا استیکر هاش علامت سواله

حضرت استاد!
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱:۵۸ قبل از ظهر

کاربران از همه چی صحبت میکنند الّا بحث مورد نظر هفته! دوستان قرار بحث جدی بشه راجع به تیترهایی که تعیین میشه نه اینکه خاله خانباجی بازی کوچه و خیابون رو هم بکشونیم اینجا و مشتی حرفهای پوچ و بی ارزش بگیم!

حضرت استاد!
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵:۰۱ قبل از ظهر

لطفا کمی جدی باشیم، اگر قرار به شناخت بیشتر خودمون دست پیدا کنیم و در جهت اصلاح دیدگاهها و رفتارهامون باشیم تنها راه جدی برخورد کردن با این مسائل و نگاه دقیق داشتن نسبت به هر موضوعی که مطرح میشه از طرف سایت!

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱:۴۹ قبل از ظهر

حضرت استاد ببخشید هرکدوم از ما مشکل خاصی داره چا اشکال داره بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم

دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳:۲۶ قبل از ظهر

همه ی مشکلات هم ریشه ی روانشناسی دارن..

محمدجواد طاهری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳:۱۱ قبل از ظهر

سلام

لبخند
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴:۰۱ قبل از ظهر
حضرت استاد!
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳:۱۱ قبل از ظهر
در جواب به : حضرت استاد ببخشید هرکدوم از ما مشکل خاصی داره چا اشکال داره بتونیم از تجربی...

هیچ اشکالی وجود نداره که درباره مشکلاتش با دیگری صحبت کنه منتها وقتی یه موضوع مشخصی مورد بحث هست و یک چهارچوب براش تعیین شده برای اینکه به یک دیدگاه بهتر برسیم بهتره از حواشی و مسائل غیر مرتبط خودداری کنیم وگرنه موضاعات زیادی برای بحث هست و اصولا چون انسان هستیم همواره ریشه روانی

حضرت استاد!
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۸:۱۳ قبل از ظهر
در جواب به حضرت استاد! : هیچ اشکالی وجود نداره که درباره مشکلاتش با دیگری صحبت کنه منتها وقتی یه موض...

داره تمام کارها و رفتارهامون! اما یادمون باشه تمام مشکلات کوچک یا بزرگ از یک یا چند ویژگی روانی سرچشمه میگیرند که بر اون خصوصیت برما پوشیده است تا زمانی که درست و عمیق به دنبال ریشه های اون مشکل نباشیم.در ضمن شما یه نگاهی به کلیت حرفهای مطرح شده صفحه بندازین متوجه عرض بنده میشین.

حضرت استاد!
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴:۴۲ قبل از ظهر

در ضمن یادمون نره اینجا بستر پیام رسان اجتماعی نیست! قرار بر اینِ که یک جهت و هدفی داشته باشیم از حضور در اینجا برای شناخت بیشتر و بهبود برخی از اشکالات رفتاریمون که اونم با این نوع برخورد برخی از کاربران محقق نمیشه واتفاقی میافته که برای تلگرام افتاد و برای خیلی فضاهای دیگرمجازی

shukaw
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۶:۴۷ قبل از ظهر

slm

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱:۰۶ قبل از ظهر
در جواب به shukaw : slm...

سلام بر شما

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۳:۴۸ قبل از ظهر

همه دوستان اگر میتونن در همه آزمونها مرحله ای سایت شرکت کنند،مجموع هزینه هاش چیزس کمتر از ۱۰هزار تومان اما اطلاعات مفید و ارزشمندی رو در اختیارتون میگذاره و میتونین در هر هفته با توجه به موضوع هفته راجع به بخشیشون باهم گفتگو کنیم!

علیرضا
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵:۰۳ قبل از ظهر

کاش هیچ عشقی تبدیل به خاطره نشه

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۷:۰۰ قبل از ظهر

البته آزمونهای رایگانش بسیار بسیار خوب و استاندارد هست و موضوعات خوبی برای بحث کردن در اختیارمون میگذاره که اینجا با هم نظراتمون رو به اشتراک میتونیم بگذاریم

‌نادیا نوری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲:۲۷ قبل از ظهر

یکی از مشکلات بزرگ من اینه که ترس از دست دادن حمایت کسی مانع از گرفتن تصمیم های مهم برام شده

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۶:۳۷ قبل از ظهر
در جواب به ‌نادیا نوری : یکی از مشکلات بزرگ من اینه که ترس از دست دادن حمایت کسی مانع از گرفتن تصمیم...

یعنی زمانی که به هر علتی تحت حمایت کسی هستید ترس از دست دادن اون حمایت رو دارید و همه چیز رو بر اساس این ترس از دست دادن جلو میبرید؟

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹:۲۳ بعد از ظهر

سلام به همگی خوبین

فرهاد نیلوفر
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۱:۵۸ بعد از ظهر

سلام

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶:۲۵ بعد از ظهر

درود به شما

‌نادیا نوری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷:۰۷ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : یعنی زمانی که به هر علتی تحت حمایت کسی هستید ترس از دست دادن اون حمایت رو ...

مثلا فرصت های طلایی در زندگی ام بوده ولی موقع انتخاب دو راه داشتم یا اون فرصت و موقعیت یا حمایت کسی که بهش وابسته ام

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸:۳۳ بعد از ظهر

سلام به نظر من اگه از طرف دیگه به این قضیه نگاه کنیم و بی تفاوت به احساسات تصمیم گیری کنیم و هیچ احساسی نداشته باشیم ممکن دچار مشکل بشیم

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹:۱۸ بعد از ظهر
در جواب به ‌نادیا نوری : مثلا فرصت های طلایی در زندگی ام بوده ولی موقع انتخاب دو راه داشتم یا اون فر...

بله متوجه شدم،حالا الان احساس پشیمانی دارید از این مساله؟یا فکر میکنید که گاهی اون ترس از تنها موندن تو مسیر بهتون کمک کرده؟

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۱:۱۸ بعد از ظهر

من خودم همیشه بدون توجه به احساسات خودم و دیگران تصمیم گیری کردم فقط و فقط بر اساس عقل و منطق ولی با این حال دچار مشکل توی بعضی از تصمیم گیری ها چون به احساسات خودم و یا شاید دیگران آسیب رسیده

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۲:۴۸ بعد از ظهر

به نظر من دخیل کردن احساسات توی تصمیم گرفتن احتمال درست بودن تصمیم رو 50 50 میکنه.در حالی که استفاده از منطق احتمال درست بودن رو افزایش میده.آدم باید با منطق انتخاب کنه و تصمیم بگیره و برای اجرا کردنش از احساسات کمک بگیره، که باعث افزایش انگیزه میشه.

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵:۱۵ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : دقیق منظورتون رو توضیح بدید کمی مبهمِ...

یعنی شما بدون توجه به احساسات دیگران و خودتان تصمیمی بگیرید و فقط براساس عقل و منطق باشه حتی اگر همه جوانب منطقی رو در نظر بگیرید ممکن که احساسات هر کسی آسیب ببینه

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷:۰۲ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : به نظر من دخیل کردن احساسات توی تصمیم گرفتن احتمال درست بودن تصمیم رو 50 50...

اره درست می فرمایید اما احساسات باید حداقل در 10 درصد تصمیم گیری ها دخیل باشه

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷:۱۱ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : یعنی شما بدون توجه به احساسات دیگران و خودتان تصمیمی بگیرید و فقط براساس عق...

ولی اگه منطقی تصمیم نگیریم، احساسات پیشروی میکنن و شاید ضربه ای که بخوریم دو برابر ضربه اولیه باشه!

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷:۴۶ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : یعنی شما بدون توجه به احساسات دیگران و خودتان تصمیمی بگیرید و فقط براساس عق...

بستگی به اون شرایط داره به نظرم! آیا میشه همواره صرف در نظر گرفتن دیگران از تصمیمی منصرف شد؟یا تصمیمی نگرفت برای آسیب نزدن به کسی؟و یه سوال مهمتر چطور به سلامت و صحت احساساتمون و احساسات دیگری مطمئن باشیم تا بتونیم تصمیمی درست بگیریم؟

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰:۰۸ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : اره درست می فرمایید اما احساسات باید حداقل در 10 درصد تصمیم گیری ها دخیل با...

از نظر من منطق یعنی در نظر گرفتن همه جنبه ها و در نهایت انتخاب درست!احساسات هم یکی از جنبه ها هستن که ممکنه بهشون آسیب وارد شه و منطق باید این رو هم در نظر بگیره! تصمیم منطقی تصمیمیه که کمترین آسیب رو به شخص و اطرافیان وارد میکنه و اگه کمی آسیب داشت برای جلوگیری از ضرر بیشتره.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰:۳۴ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : به نظر من دخیل کردن احساسات توی تصمیم گرفتن احتمال درست بودن تصمیم رو 50 50...

بنده یه سوالی از خودم همواره میپرسم؛ چقدر مرز بین منطق و احساس برامون روشنِ؟ گاهی غلیان احساسات و هیجانات خیلی در نظرمون منطقی جلوه میکنن اینطور نیست؟

فرهاد نیلوفر
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۱:۰۸ بعد از ظهر

به نظرم باید به میزان اهمیت هر گزینه اولویت بندی کرد . والبته منشا اهمیت هم در هر شخصی متفاوته

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۲:۲۹ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : بنده یه سوالی از خودم همواره میپرسم؛ چقدر مرز بین منطق و احساس برامون روشنِ...

آدمایی که از خودشون شناخت دارن، ته دلشون میدونن دارن چیکار میکنن! ته دلشون میدونن دارن پا میزارن رو منطقشون! و احساساتشون منطقی نیست.

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳:۱۳ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : بستگی به اون شرایط داره به نظرم! آیا میشه همواره صرف در نظر گرفتن دیگران از...

دقیقا بستگی به شرایط داره من تو اون شرایط باید برای دیگران تصمیم می گرفتم پس باید احساسات آون ها رو هم در نظر می گرفتم و همچنین عقل خودم هم به کار می گرفتم ولی چون تماما از عقل و منطق استفاده کردم و به احساسات آون ها اعتنا نکردم الان آنها دچار مشکلاتی شدن

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴:۱۱ بعد از ظهر
مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴:۳۲ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : آدمایی که از خودشون شناخت دارن، ته دلشون میدونن دارن چیکار میکنن! ته دلشون ...

بله موافقم با شما. ولی این شناخت خیلی سخت به دست میاد،الان بحث سر همینِ که چه کنیم برای تشخیص هیجانات و شناخت و کنترل احساسات از جمله خشم و شادی و ترس و...

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵:۳۰ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : بنده یه سوالی از خودم همواره میپرسم؛ چقدر مرز بین منطق و احساس برامون روشنِ...

خب خیلی از آدم های زمین فکر می کنند هر چی می گن درست هست و هیچ کس غیر آنها درست نمی گه و فکر می کنند که احساساتشان کاملا منطقی هست

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷:۱۶ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : بله موافقم با شما. ولی این شناخت خیلی سخت به دست میاد،الان بحث سر همینِ که ...

خیلی کار سختیه واقعا! و این شناخت تو شرایط خاصی به دست میاد.شخصیت آدما تحت تاثیر دو عامل شکل میگیره: طبیعت و تربیت. ما باید عوامل تاثیر گزار رو تو این دو حوزه بررسی کنیم.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰:۰۴ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : خب خیلی از آدم های زمین فکر می کنند هر چی می گن درست هست و هیچ کس غیر آنها ...

دقیقا حرفتون درسته و اتفاقا تمام مشکلات در روابط انسانها از همین نادانی سرچشمه میگیره! این فکر رو همه داریم ولی چطور باید منصفانه با خودمون و اطرافمون برخورد کنیم؟تو تصمیمهامون تو روابط بین انسانها تو شناخت خود و جامعه

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۲:۰۰ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : خیلی کار سختیه واقعا! و این شناخت تو شرایط خاصی به دست میاد.شخصیت آدما تحت ...

درود بر شما،همین درسته بررسی بسترهای رشدمون و شناخت درست فاکتورهای تربیتی و رشد

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳:۱۶ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : خب خیلی از آدم های زمین فکر می کنند هر چی می گن درست هست و هیچ کس غیر آنها ...

هیچ آدمی نمیتونه 100 درصد درست بگه! کسی که فکر میکنه تصمیماتش همیشه درستن.بزرگترین اشتباهو میکنه.و دچار تعصبی میشه که مانع درست دیدن و پیدا کردن راه درست میشه!

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴:۰۲ بعد از ظهر
در جواب به ‌نادیا نوری : چراپشیمان که میشم ولی کاری از دستم برنمیاد...

کار که حتما ازتون برمیاد ولی احتمالا اراده تغییر و اصلاح رو باید تقویت کنید و جدی به دنبال استقلال شخصیت باشید

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴:۲۹ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : دقیقا حرفتون درسته و اتفاقا تمام مشکلات در روابط انسانها از همین نادانی سرچ...

به نظر من باید دست از لجبازی برداریم و بعضی اوقات قبول کنیم که حرف ما درست نیست و اگر قانع شدیم سعی نکنیم حرفی که از جانب ما غلط هست و این خودمان هم می دونیم به دیگران غالب کنیم و خودمان از دیگران برتر ندونیم شاید دیگران برخلاف ظاهرشان خیلی چیزها بدونن

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶:۲۸ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : درود بر شما،همین درسته بررسی بسترهای رشدمون و شناخت درست فاکتورهای تربیتی و...

این مرحله اوله! باید ببینیم شخصیتمون از چی تشکیل شده.وقتی که به دنیا میایم، شخصیت ما تحت تاثیر ژن هاست.مثبت و منفی شخصیت پدر و مادرمون.اما بعد تحت تاثیر محیط قرار میگیریم، مدرسه، دوست، آشنا و ... تو کندوکاو تو شخصیت اطرافیان میتونیم خودمون رو هم بشناسیم.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶:۵۳ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : به نظر من باید دست از لجبازی برداریم و بعضی اوقات قبول کنیم که حرف ما درست ...

شاید یک راه حل خیلی ساده و موقت همین باشه،اما آیا دوام همیشگی داره؟اونقدر ریشه ای هست که واقعا بخشی از نقطه ضعف مون رو اصلاح بکنه یا نه در شرایط موقت به کارمون میاد

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷:۱۳ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : هیچ آدمی نمیتونه 100 درصد درست بگه! کسی که فکر میکنه تصمیماتش همیشه درستن.ب...

در رابطه با صحبت درستتون یه جمله هست که خیلی به ابن جمله اعتقاد دارم :هرکس که فکر می کنه هیچ کس به جز خودش هیچ نمی فهمم و فقط خودش دانای عالم خودش از همه نادان تر هست

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹:۲۷ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : شاید یک راه حل خیلی ساده و موقت همین باشه،اما آیا دوام همیشگی داره؟اونقدر ر...

در صورتی که قبول کنیم اره ولی مشکل این جاست که هیچ کس به عقلش نه نمی گه و فکر می کنه کار خودش درسته از جمله خود من و شاید خیلی دیگر از افراد

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۹:۵۲ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : به نظر من باید دست از لجبازی برداریم و بعضی اوقات قبول کنیم که حرف ما درست ...

واقعا عالیه. این بزرگترین گام واسه پیشرفته! اینکه رو خودت و افکارت تعصب نداشته باشی.نظرا رو گوش بدی و اگه حس کردی که اونا درست میگن.ضمن تصدیق کردنشون، خودت رو هم تغییر بدی!ولی متاسفانه کسایی هم هستن که ممکنه در هر مرحله ایست کنن.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۳:۰۸ بعد از ظهر

همین الان نادیا یه بحث خیلی جالب رو مطرح کرد، ترس از دست دادن حمایت یا به نوعی ترس از دست دادن تایید دیگری،راجع به احساس ترس و انواعش گپ بزنیم.نظرتون رو اعلام کنید

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷:۳۲ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : همین الان نادیا یه بحث خیلی جالب رو مطرح کرد، ترس از دست دادن حمایت یا به ن...

یکی از دوستام، یه حرفی زد مرتبط با این موضوع و ممکنه درست باشه، میگفت احساسات ما برای اطرافیان ممکنه از دو چیز نشات بگیرن، عشق و یا ترس.شاید اگه عمیق تر نگاه کنیم واقعا همین باشه.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۲:۳۸ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : یکی از دوستام، یه حرفی زد مرتبط با این موضوع و ممکنه درست باشه، میگفت احساس...

فقط این دو تا نیست حداقل متخصصان تحلیل رفتار ویژگیهای دیگه ای رو هم مطرح میکنند

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۴:۳۰ بعد از ظهر

ولی ریشه همشون همین بود.حداقل تو ارتباط من با اطرافیان و زمانی این ارتباطات پیچیده شدن که عشق و ترس با هم توی ارو ارتباط بودن.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۷:۲۷ بعد از ظهر

میخوام باهاتون مخالفت کنم و عرض کنم خیر،شما خشم که مهمترین عامل پیشران ما یه به عباراتی موتور محرک ما در زندگی هست رو در نظر نمیگیرین؟

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۹:۳۶ بعد از ظهر

ترسی که داشتم، باعث میشد نتونم خوب ارتباط بگیرم با شخص موردنظر و گاهی اون ترس اونقدر بالا میگرفت که با خشم پنهانش میکردم.ریشه خشم هم ترسه به نظر من.

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۰:۴۸ بعد از ظهر

اگر ما بخواهیم که بر اساس حمایت دیگران تصمیم بگیریم و احساس خودمان رو تشخیص بدیم باید اول ببینیم که چه حسی از آون فرد داریم

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۲:۳۴ بعد از ظهر

مثلا وقتی از یک فردی احساس اطمینان داشته باشم پس از حمایتش نا امید نمی شم

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۴:۳۱ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : مثلا وقتی از یک فردی احساس اطمینان داشته باشم پس از حمایتش نا امید نمی شم...

درسته.ولی خیلی محدودن کسایی که از حمایتشون مطمئن باشیم و گاهی وقتا ما به احساس خودمون هم مطمئن نیستیم چه برسه به طرف مقابل.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۵:۰۶ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : مثلا وقتی از یک فردی احساس اطمینان داشته باشم پس از حمایتش نا امید نمی شم...

این حس اعتماد از کجا میاد؟چجوری مثلا به یکی اعتماد میکنید به دیگری نه! البته من در مرحله اول منظورمه نه با گذشت زمان

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۷:۱۷ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : این حس اعتماد از کجا میاد؟چجوری مثلا به یکی اعتماد میکنید به دیگری نه! البت...

با کار هایی که انجام دادن با شناختی که از آنها داریم با احساسی که نسبت به آنها داریم با توجه به رفتاری که دارند

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۱۹:۱۶ بعد از ظهر

البته من هم معتقدم فقط ترس و عشق منشا نیست ولی شاید با بررسی به نتیجه های بهتری هم برسیم

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۰:۱۳ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : این حس اعتماد از کجا میاد؟چجوری مثلا به یکی اعتماد میکنید به دیگری نه! البت...

به بعضی آدما نمیشه اعتماد نکرد! مگه اینکه خلافش ثابت بشه!!!! عمدتا خانواده مرکزی و خانواده شامل اقوام، کسایی هستن که میتونین بهشون اعتماد کنین مگه اینکه از شخص چیزی ببینین که مانع اعتماد بشه.اما در رابطه با دوستان باید بگم که از شخص شناخت پیدا کنین و با چیزهای کوچیک امتحانش کنین.

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۲۳:۱۹ بعد از ظهر

البته نکته لازم به ذکر اینه که هیچ وقت نباید به هرکس اعتماد 100 درصد داشت.چون هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست.آدما مدام در حال تغییرند شناخت 100 درصد از طرف مقابل هیچ وقت امکان پذیر نیست.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۳:۰۸ بعد از ظهر
مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۶:۲۲ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : به بعضی آدما نمیشه اعتماد نکرد! مگه اینکه خلافش ثابت بشه!!!! عمدتا خانواده ...

حرفم رو نتونستم درست بگم، خود اعتماد چطوری حاصل میشه؟چه چیزی باعث ایجاد اعتماد میشه؟

هنگامه
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۲:۴۷ بعد از ظهر

من همیشه توی اوج این احساساتم تصمیم میگیرم و اغلب پشیمون میشم از تصمیماتم خیلی زود

هنگامه
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۴:۲۴ بعد از ظهر
مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۵:۵۷ بعد از ظهر

خب چطور میشه قدرت هیجانات و احساسات هیجانی رو کاهش داد؟تا حالا به این فکر کردین؟یا همیشه در حالت تصمیم و پشیمانی هستین؟

هنگامه
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۶:۲۷ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : خب چطور میشه قدرت هیجانات و احساسات هیجانی رو کاهش داد؟تا حالا به این فکر ک...

فعلا تو بحران روحی هستم اول باید دوباره خودمو پیدا کنم ؛ بعد رو خودم کار کنم میدونم خیلی جاها ضعف دارم

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۸:۰۲ بعد از ظهر
در جواب به مهران (حضرت استاد!) : خب چطور میشه قدرت هیجانات و احساسات هیجانی رو کاهش داد؟تا حالا به این فکر ک...

خب وقتی جای برای تخلیه هیجاناتمون داشته باشیم و البته در آون شرایط تصمیم گیری جوگیر نشیم بعد از احساسی فکر کردن نقاط عقلانی و منطقی آون موقعیت رو در نظر بگیریم در واقع شاید شاید راهی باشه که بتونم هیجانات رو کاهش داد

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۹:۴۸ بعد از ظهر

البته خودم هنوز این حرفهایی که زدم رو تجربه نکردم و فقط بر اساس مشاهداتم گفتم

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۰:۳۸ بعد از ظهر
در جواب به هنگامه : فعلا تو بحران روحی هستم اول باید دوباره خودمو پیدا کنم ؛ بعد رو خودم کار کن...

نگران نباشید اولا همه ما انسانها دچار اختلالاتی در رفتار و روانمون هستیم! ثانیا با کمی پیگیری و مداومت هر بحرانی رو میتونید به سلامت پشت سر بگذارید.

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۳:۵۱ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : خب وقتی جای برای تخلیه هیجاناتمون داشته باشیم و البته در آون شرایط تصمیم گی...

هیچ راهیی جز مطالعه طولانی روی خودمون ویژگیهامون و رنج بردن برای تغییر وجود نداره،هیچ میانبری وجود نداره!

محمد زینالی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۸:۲۳ بعد از ظهر

احساسات درتصمیم گیریهاموثرهستندصددرصد

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۹:۵۹ بعد از ظهر
در جواب به محمد زینالی : احساسات درتصمیم گیریهاموثرهستندصددرصد...

بله ولی چه تاثیری؟! در ضمن هر احساسی ویژگی خاص خودش رو داره و طبعا اثر خاص خودش رو میگذاره

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۱:۵۸ بعد از ظهر
مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۲:۲۳ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : البته خودم هنوز این حرفهایی که زدم رو تجربه نکردم و فقط بر اساس مشاهداتم گف...

انشالله تجربه میکنی ولی تجربه های خوب با آثار مثبت و تجربه های مفیدت رو در اختیار بقیه آدمهای زندگیت قرار میدی،خوبه که از الان شروع به شناخت و شرکت در چالشهای فکری کردی!عالیه

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۱۴:۰۰ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : اعتماد یه بخشیش حسیه، از قلب نشات میگیره و بخش دیگه از شناخت....

پس بازم سروکارمون به احساسات افتاد! و صد البته هیجانات

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۰:۴۴ بعد از ظهر
Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۸:۴۴ بعد از ظهر
nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۹:۰۱ بعد از ظهر

ولی نباید تابعش بود برای تصمیم گیری.

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۷:۴۶ بعد از ظهر

یک سوال داشتم میخواستم ببینم کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۱:۱۷ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : در رابطه با چی؟...

من با یه دختری دو سه ماه پیش آشنا شدم و بهش دل بستم و با هم خوب بودیم...ولی این دختر نتونست نفر قبلی که تو زندگیش بود رو فراموش کنه...به همین دلیل ترکم کرد..رابطمون خوب بود خوش بودیم شاد بودیم ولی به خاطر اون شخص ضربه ی بدی خوردم و داغونم چیکار میتونم بکنم؟

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۳:۲۶ بعد از ظهر
Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۰:۳۲ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : اره گفته بود...

بعد تو هم باهاش دوست شدی چه جالب! نمی خواستی قبل وارد شدن به یک آشنایی ساده مطمئن بشی که اونو فراموش کرده؟!!

mahdiewall
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۱:۳۷ بعد از ظهر
در جواب به یاسمین زهری : اما دقیقا وقتی هم میخوای به زندگیت پایان بدی... کسایی میان و دخالت می کنن...

وقتی مردی کی چیکارت داره حداقل خودت دیگه معافی از حرف این و اون....

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۲:۱۱ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : اره گفته بود...

پس با این حساب مقصر حال امروزتون خود شمایید... :(

فاطمه بیگی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۳:۱۲ بعد از ظهر

تجربه های زیادی بوده ولی یادم نمیاد اما بیشتر مواقع وقتی از یک چیزی میترسم عقب میکشم خودم با ترسم رو به رو نمیشم

negar ameriy
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۳:۱۳ بعد از ظهر

سلام من معلوم خیلی دوستدارم تو زندگیم وکارایی که انجام میدم زود به نتیجه برسم

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۳:۳۵ بعد از ظهر
عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۳:۴۰ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : بعد تو هم باهاش دوست شدی چه جالب! نمی خواستی قبل وارد شدن به یک آشنایی ساده...

بهم گفت فراموشش کرده گفت تموم شده بر نمیگرده.. منم گفتم اشکال نداره کمکت میکنم و با هم زندگیو ادامه میدیم ولی تنهام گذاشت

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۵:۳۸ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : بهم گفت فراموشش کرده گفت تموم شده بر نمیگرده.. منم گفتم اشکال نداره کمکت می...

منم همین اشتباهو قبلا داشتم.ولی آدم باید به این فکر کنه که همیشه احتمال برگشتن اون شخص خاص هست.

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۷:۴۱ بعد از ظهر

و اگه اون شخص برگرده طرف مقابل صرف از اینکه تو براش چه کارایی کردی، اول اونو انتخاب میکنه.

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۷:۵۵ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : منم همین اشتباهو قبلا داشتم.ولی آدم باید به این فکر کنه که همیشه احتمال برگ...

چیکار کردین؟؟؟ چیکار میتونم بکنم؟؟؟ من خیلی بهش علاقه داشتم خیلی خوب همه کاری براش کردم خیلی جاها از خودم گذشتم تا ناراحتش نکنم ولی...

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۵۹:۰۰ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : بهم گفت فراموشش کرده گفت تموم شده بر نمیگرده.. منم گفتم اشکال نداره کمکت می...

خب معلومه ما فقط توی حرفهایمان می گیم که فراموش کردیم ولی وقتی اسمش بیاد سریع یادمان می افته مخصوصا توی اینجور موارد و سریع شروع می کنیم به مقایسه کردن

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۱:۰۹ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : خب معلومه ما فقط توی حرفهایمان می گیم که فراموش کردیم ولی وقتی اسمش بیاد سر...

الان واقعا موقعیت خوبی ندارم گیجم داغونم و اینکه انقد مشغله ی دانشگاه زیاده که وقت نمیکنم... ولی همش فکر و ذهنم در گیر اونه یجورایی مختل شده کار کردن و درس خوندم

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۱:۲۴ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : چیکار کردین؟؟؟ چیکار میتونم بکنم؟؟؟ من خیلی بهش علاقه داشتم خیلی خوب همه ک...

نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه ولی اون زمانی رفت که من مشکلاتی فراتر از روابط خودم داشتم پس خیلی نتونستم خودم رو درگیر کنم. اما شما اگه واقعا عاشق اون شخص هستین، باید رهاش کنین و خوشبختی شو آرزو کنین حتی اگه در کنار شما نباشه.به خودتون فرصت بدین.زمان بهترین مرهمه.

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۴:۱۰ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : نمیدونم بگم خوشبختانه یا متاسفانه ولی اون زمانی رفت که من مشکلاتی فراتر از ...

نمیتونم از فکرش در بیام نمیدونم درسته گفتن این حرف یا نه ولی من به شدت احساسیم. این اتفاق خیلی ضربه بدی زده بهم... شاید شبیه فیلما باشه ولی شده چند ساعت زل زدم به یه دیوار و فکر کردم بهش ولی فایده نداشته

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۵:۰۵ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : الان واقعا موقعیت خوبی ندارم گیجم داغونم و اینکه انقد مشغله ی دانشگاه زیاده...

بنظرم اول به هدف هایی که داری فکر کن بزار اونا آرومت کنند نه کسی که بی دلیل گذاشت و رفت

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۷:۰۶ بعد از ظهر

کسایی که برات ارزش قائل نبودند و قدر کارایی که براشون کردی رو ندونستن پس تو چرا باید براشون ارزش قائل باشی

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۸:۲۲ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : کسایی که برات ارزش قائل نبودند و قدر کارایی که براشون کردی رو ندونستن پس تو...

چون دوسش داشتم چون بخشی از زندگیم بوده چون صبح با صبح بخیرش پا میشدم و شب با شب بخیرش میخوابیدم چون شده بود همه چیزم

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۸:۳۲ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : نمیتونم از فکرش در بیام نمیدونم درسته گفتن این حرف یا نه ولی من به شدت احسا...

به خودت زمان بده.این طبیعیه که تو این حالت باشی.خب؟ کسی که دوستش داشتی و آینده رو باهاش دیدی رفته و این واقعیته! واقعیتی تلخ که الان طبیعیه تو گیج، داغون و ... باشی.اما این انتخاب توئه! که تو دل این واقعیت غرق شی یا خودتو نجات بدی.

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۰:۱۵ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : به خودت زمان بده.این طبیعیه که تو این حالت باشی.خب؟ کسی که دوستش داشتی و آی...

درسته تنها گذر زمان می تونه زخم های گذشته رو خوب کنه ولی نمی تونه اونا رو مثل روز اولشون کنه

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۱:۲۳ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : به خودت زمان بده.این طبیعیه که تو این حالت باشی.خب؟ کسی که دوستش داشتی و آی...

چیکار کنم وقتی همه چیز رو باهاش تجربه کردم؟؟ چیکار کنم وقتی لحظه لحظمک باهاش بودم؟؟؟

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۱:۳۱ بعد از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۲:۰۳ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : چون دوسش داشتم چون بخشی از زندگیم بوده چون صبح با صبح بخیرش پا میشدم و شب ب...

من درک میکنم هرچی میگی ولی چاره چیه این سرنوشت توبوده دیگه توفکربری خودتوداغون میکنی

هنگامه
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۲:۳۰ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : چیکار کردین؟؟؟ چیکار میتونم بکنم؟؟؟ من خیلی بهش علاقه داشتم خیلی خوب همه ک...

به نظر من فرصت اینو داشتی که کاری کنی که بتونه عاشقت بشه اگه نتونستی و اون باز هم به عشق قبلیش برگشت ضعف خودته و یا اینکه اصن طرفتو نشناختی که بتونی عاشقش کنی

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۴:۴۳ بعد از ظهر

قبول دارم حرف همتونو قبول دارم و میدونم که با حسرت و آه و اینجور چیزا هیچی درست بشو نیست ولی واقعا سخته...

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۶:۰۷ بعد از ظهر
در جواب به هنگامه : به نظر من فرصت اینو داشتی که کاری کنی که بتونه عاشقت بشه اگه نتونستی و اون ...

ولی عشق قبلی آون فرد بر خودش غلبه کرده پس یعنی فرد قبلی یه چیزهایی مورد نظر آون دختر داشته که این آقا ی عباس ..... نداشته

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۶:۳۹ بعد از ظهر
در جواب به هنگامه : به نظر من فرصت اینو داشتی که کاری کنی که بتونه عاشقت بشه اگه نتونستی و اون ...

نه...این درست نیست. اگه اون دختر واقعا عاشق بوده، ایشون خودشم می کشت.نمیتونست نظرشو عوض کنه.حتی اگه میشد ایده آل اون دختر...

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۷:۳۶ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : ولی عشق قبلی آون فرد بر خودش غلبه کرده پس یعنی فرد قبلی یه چیزهایی مورد نظر...

شاید ولی جالبیش برام اینه با این که میدونست دیگه بر نمیگرده با اینکه میدونست اون ادم دیگه برای اون نییت منو ترک کرد

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۷:۴۷ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : قبول دارم حرف همتونو قبول دارم و میدونم که با حسرت و آه و اینجور چیزا هیچی ...

سخته درست ولی به خودت بگومن میتونم همه چیوعوض کنم وخودمودوباره بسازم وهمه چیوفراموش کنم بروپیش یه روانشناس باهاش حرف بزن شایدبتونه کمکت کنه من که اعتقادی ندارم به روانکاویاروانشناس ولی شایدبتونن مشکلتوحل کنن

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۱۷:۵۴ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : قبول دارم حرف همتونو قبول دارم و میدونم که با حسرت و آه و اینجور چیزا هیچی ...

اره می دونم خیلی سخته حتما هنوز منتظری صبحا شبا بهت زنگ بزنه باهم حرف بزنید

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۰:۰۷ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : شاید ولی جالبیش برام اینه با این که میدونست دیگه بر نمیگرده با اینکه میدونس...

واقعا متاسفم که این رو می گم و قصد جسارت و فضولی ندارم ولی این دختر مشکلش یه چیز دیگه بوده حتماً

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۰:۲۳ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : اره می دونم خیلی سخته حتما هنوز منتظری صبحا شبا بهت زنگ بزنه باهم حرف بزنید...

از یه طرف میخوام ازش نفرت پیدا کنم که اینکارو باهام کرد و از طرفی نمیتونم چون واقعا برام سخته

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۰:۳۸ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : ولی عشق قبلی آون فرد بر خودش غلبه کرده پس یعنی فرد قبلی یه چیزهایی مورد نظر...

نمیشه اینم گفت.شاید ایشون حتی بهتر از فرد قبلی بوده.خیلی بیشتر تلاش کرده ولی برای دختر اصلا ایده آل و آرمانی بودن طرف مقابلش ملاک نبوده.همه همینیم وقتی یکیو دوس داریم فقط همونو میخوایم.صد نفر بهتر هم بیان توجه نمیکنیم.غیر از اینه؟

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۳:۵۹ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : از یه طرف میخوام ازش نفرت پیدا کنم که اینکارو باهام کرد و از طرفی نمیتونم چ...

نه وقتی بهش نفرت داری، نشون میده که هنوز برات مهمه.اما رهاش کن.ذهنتو خالی کن و از یه جایی شروع کن.با پاک کردن عکس و شماره و ... . با فراموش کردن خاطرات.آدم محکمی باش.خودتو بساز.اون الان رفته اما آیا 10 سال دیگه تو این احساسات رو داری به اون دختر؟اینجوری داغونی؟

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۵:۲۶ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : چه چیزی؟...

هیچ عاشق آون فرد بوده و مقایسه اش می کرده و نمی تونسته کس دیگه ای رو جاش ببینه

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۶:۱۷ بعد از ظهر
Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۶:۵۰ بعد از ظهر

واقعا ببخشید منظور خاصی نداشتم

عباس اکبرزاده
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۶:۵۶ بعد از ظهر
nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۸:۴۰ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : نمیدونم...

من با تجربه شخصیم، میگم 10 سال دیگه اون فقط یه خاطره اس.اما حالا یه سوال دیگه: به نظرت 10 سال دیگه از این که درست درس نخوندی یا به کارت نرسیدی پشیمونت میکنه یا نه؟

هنگامه
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۹:۱۱ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : نمیشه اینم گفت.شاید ایشون حتی بهتر از فرد قبلی بوده.خیلی بیشتر تلاش کرده ول...

یه موقع یکی میتونه آدم عاشق خودش کنه که یکی هزار تا کارم کنه نمیتونه به این چیزا نیست به اینه که کی بلده حال دلتو خوب کنه حتی با یه کار کوچیک

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۲۹:۴۰ بعد از ظهر

ببخشید آقا عباس اکبر زاده ولی اینجا باید درمورد بحثی که خود اپلیکیشن داده صحبت کرد نه بحث های شخصی البته با عرض معذرت

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۱:۳۹ بعد از ظهر
در جواب به هنگامه : یه موقع یکی میتونه آدم عاشق خودش کنه که یکی هزار تا کارم کنه نمیتونه به این...

نه به اینه که تو دلتو به کی دادی.بعضی وقتا عاشق کسی میشیم که هیچ کاری واسمون که میکنه هیچ، حالمونو خوب که نمیکنه هیچ، عذابمونم میده.اما چون عاشقشیم، نمیتونیم رهاش کنیم. و با شعار هر چه از دوست رسد خوش است، پیش میریم.

محمدحسن امیری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۱:۴۹ بعد از ظهر

من یه دختری رو دوست دارم، ولی نمیدونم چه طوری بهش بگم.

محمدحسن امیری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۳:۰۹ بعد از ظهر

تو دانشگاه

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۵:۳۴ بعد از ظهر
در جواب به عباس اکبرزاده : قبول دارم حرفتونو خیلی جالب بود...

پس چیزهای مهم زندگی که آینده رو رقم میزنن رو رها نکنین.آینده ای رو سرشار از موفقیت برای خودتون به تصویر بکشین و به خودتون بگین که غصه خوردن دیگه بسه.تلاش کنین برای آینده ای که انتظارتونو میکشه.

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۷:۲۰ بعد از ظهر
در جواب به محمدحسن امیری : من یه دختری رو دوست دارم، ولی نمیدونم چه طوری بهش بگم....

خیلی کلیه.از شرایط مذهبی خودتون و اون دختر باید بگین.

محمدحسن امیری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۹:۱۰ بعد از ظهر
مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۴۸:۱۱ بعد از ظهر

بحث چقدر سریع خاله زنکی میشه! دوستان اینجا قرار نیست کسی کمک کسی بکنه چرا متوجه نیستین! دنبال حاشیه ای کردن بحث نباشین

مهران (حضرت استاد!)
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۴۹:۵۸ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : این قدر بچه نیستم که اینجوری باهم صحبت می کنی...

چه ربطی به سن داشت!تجربه نکردنت منظورم بود که چه خوب که تجربه نکردی و دنبال یه سری جوابی برا سوالات ذهنت

پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۵۹:۴۸ بعد از ظهر

سلام

kazem mosavi
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۰۷:۳۸ بعد از ظهر

فکر نکنم احساسات بتونه روی تصمیمات تاثیر بذاره

sara mahdavi
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۱۶:۳۵ بعد از ظهر

سلام

sara mahdavi
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۱۷:۴۶ بعد از ظهر

????????????

mostafa emami
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۲۶:۰۹ بعد از ظهر

سلام•﹏•

mostafa emami
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۳۹:۵۳ بعد از ظهر

به نظر من معمولا آدمای احساسی,احساسی تصمیم میگرن و آدمای منطقی, عقلانی و این وسط آدمای احساسی معمولا لطمه میخورن و خیلی سخته که خودشونو تغییر بدن...

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۴۱:۴۰ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۴۴:۴۲ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : بله درست میگین.شرمنده......

برا پیشبرد بحث عرض کردم و قصدم جسارت به کسی رو نداشتم. پاینده باشید

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۴۶:۲۶ بعد از ظهر

چه بدِ که نمیشه کامنتها رو اصلاح کرد وقتی غلط املایی و دستوری داری :(((

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۵۰:۳۹ بعد از ظهر

دوستان چه کسی علی بابایی زاد رو میشناسه؟و اگر جوابتون آره هست چقدر میشناسین ایشون رو؟

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۵۴:۱۶ بعد از ظهر
سیدسجاد میرعلائی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۵۸:۰۴ بعد از ظهر

سلام

علی عباسی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۵۹:۰۷ بعد از ظهر

به همه میلوژی ها در این بحث داغ سلام و درود بی پایان

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۰:۳۵ بعد از ظهر
Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۰:۵۳ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۴:۱۶ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : برای چی ای سوال رو می پرسید...

واضحِ برای اینکه ببینم میشناسین ایشون رو یا نه

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۹:۲۳ بعد از ظهر
در جواب به مهران : واضحِ برای اینکه ببینم میشناسین ایشون رو یا نه...

خب برای چی می خواین ببیند می شناسیم ایشان رو یا نه

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۳۵:۱۸ بعد از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۴:۰۱ بعد از ظهر

درود

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۵:۲۰ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۶:۰۰ بعد از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۶:۵۷ بعد از ظهر
در جواب به مهران : سلام بر شما...

واقعا ایتالیاهستی؟

fatemeh rezaee
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۵۹:۲۹ بعد از ظهر

سلام

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۰:۱۶ بعد از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۰:۲۱ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۱:۲۸ بعد از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۱:۳۵ بعد از ظهر
در جواب به مهران : بله...

خوش باشی خوحالاپیشنهادتوبگو

fatemeh rezaee
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۲:۰۹ بعد از ظهر

خیلی ممنون شماخوبید

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۲:۵۷ بعد از ظهر
fatemeh rezaee
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۳:۵۰ بعد از ظهر

من هنوز نفهمیدم این برنامه چیه

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۴:۵۱ بعد از ظهر
در جواب به سحر ... : خوش باشی خوحالاپیشنهادتوبگو...

۱.سوال بی ربط به بحث نپرسید لطفا چون مکان زندگی بنده تاثیری در بهبود روند بحث نداره! ۲.سایر دوستان هم باید باشند بعد مطرح بشه و نظرخواهی کنیم در موردش

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۶:۰۵ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۸:۰۴ بعد از ظهر
در جواب به fatemeh rezaee : من هنوز نفهمیدم این برنامه چیه...

اصلا چیز پیچیده ای نیست،یه سری آزمون که به صورت منظم و پشت هم انجام میشه و یه بحث هفتگی که میتونید درش مشارکت کنید،دوست پیدا کنید و با دوستانتون در ارتباط باشید،و آزمونهای بعدی رو هم به ترتیب انجام بدین

سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۸:۴۰ بعد از ظهر
سحر ...
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۰:۵۵ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۰:۵۹ بعد از ظهر

ایشون یکی از بهترین متخصصین تحلیل رفتار هستند و کلاسها و برنامه های متعددی رو هم داشتن تا الان،اگر تمایل داشته باشین میتونیم یه برنامه هفتگی بگذاریم برای دیدن و تحلیل یه قسمت از برنامه های ایشون و بعد معرفی کتابها و مقالات و صحبت در موردش داشته باشیم

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۰:۵۹ بعد از ظهر

ایشون یکی از بهترین متخصصین تحلیل رفتار هستند و کلاسها و برنامه های متعددی رو هم داشتن تا الان،اگر تمایل داشته باشین میتونیم یه برنامه هفتگی بگذاریم برای دیدن و تحلیل یه قسمت از برنامه های ایشون و بعد معرفی کتابها و مقالات و صحبت در موردش داشته باشیم

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۲:۳۰ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۳:۴۸ بعد از ظهر
Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۴:۱۸ بعد از ظهر
در جواب به مهران : این پیشنهادمِ! ^...

اها بله متوجه شدم پیشنهادتون چیه

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۵:۰۰ بعد از ظهر
در جواب به مهران : شما هستی و موافقی؟...

دوست دارم اطلاعاتمو افزایش بدم.

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۵:۰۷ بعد از ظهر
در جواب به Sara dehghan : اها بله متوجه شدم پیشنهادتون چیه...

متن بالای این کامنت رو بخونین بعد نظر بدین

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۷:۱۲ بعد از ظهر
در جواب به nazis4 : دوست دارم اطلاعاتمو افزایش بدم....

یه کمی فراتر از افزایش اطلاعاتِ،بیشتر شبیه کنکاش درونی و شناخت یه سری فاکتورهای استاندارد رفتاری و گزینشی هست

nazis4
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۸:۴۱ بعد از ظهر
مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۱:۳۵ بعد از ظهر

این به خودتون بستگی داره قرار نیست اینجا باشیم دائما چون من هم با توجه به نزدیک شدن امتحاناتم وقت و توان حضور مداوم تو این برنامه رو ندارم.خودتون تو خلوت خودتون برنامه ها رو قسمت به قسمت ببینید و یادداشت بردارید و فکر کنید

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۶:۳۰ بعد از ظهر

خب اگر اینترنت نامحدود در دسترس دارید اسم علی بابایی زاد رو تو گوگل سرچ کنید تا برنامه هاشون رو ببینید،اما یه برنامه فوق العاده خوب دارن که بسیار هم موفق بود تو تلویزیون به نام "حال خوب" این برنامه ۹۰ قسمت و قابل دانلود،قسمت به قسمت میتونید ببینید.

مهران
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۹:۱۷ بعد از ظهر

بنده خیلی سال پیش شاگرد ایشون بودم و متاسفانه به دلیل شرایط مکانی زندگی نتونستم ادامه بدم دوره رو اما شک نکنید دوستان که اگر کامل برنامه های ایشون رو ببینید بعد از اتمام واقعا تغییراتی رو در خودتون احساس خواهید کرد و البته کتابهایی که ایشون معرفی میکنند بسیار بسیار مفید هستند

پیام رحمانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۳:۳۳ بعد از ظهر

سلامممممممممممممممممممم

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۸:۲۷ بعد از ظهر
فرهاد رضایی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۹:۰۳ بعد از ظهر

سلام

حسن باقری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۴:۵۷ بعد از ظهر

سلام

حسن باقری
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۳۵:۲۲ بعد از ظهر

سلام

Sara dehghan
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۴۰:۴۲ بعد از ظهر
رضوان سروستانی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۵۲:۲۰ بعد از ظهر

سلام

miloo
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰:۲۲ بعد از ظهر

????

لبخند
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲:۰۶ بعد از ظهر

سلام سلام سلام

بیژن ملکی
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۴:۲۴ بعد از ظهر

سلام و شب بخیر ب همه دوستان گل الهی همگی سرحال و میزون باشید

مهدی افشار
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲:۱۴ بعد از ظهر

سلام به همه دوستان

negin negin
دوشنبه ۲۸ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۲:۳۳ بعد از ظهر

سلام امیدوارم همه روبراه باشید

مهدی عباس زاده
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱:۵۴ قبل از ظهر

سلام

کیوان جبلی نژاد
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴:۵۱ قبل از ظهر

سلام

mohammad ph
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳:۵۷ قبل از ظهر

سلام

farzaneh sa
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱:۱۹ قبل از ظهر

سلام این قسمت که میگه جسمی ذهنی و غیره چند درصدی جطور میفهمه و بهت میگه

الهه بهروی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۰۰:۵۲ قبل از ظهر

درود

farzaneh sa
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۴:۱۱ قبل از ظهر

اها

علی یار
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۵:۲۷ قبل از ظهر

سلام

امان مظفری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۲:۱۳ قبل از ظهر

سلام

امان مظفری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۶:۳۸ قبل از ظهر

بهتریتتصمیمرو در کدوم وضعیت روحی میتونیم بگیرین؟

اکبر رحمانی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۴:۴۱ قبل از ظهر

????

زهرا
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۱:۱۸ قبل از ظهر

سلام میخاستم بدونم کسی هست که یک روان شناس خوب بشناسه توی بندر عباس؟ ممنون میشم اگر میدونین معرفی کنین

م ز
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۳:۰۴ قبل از ظهر
در جواب به مهران : یه کمی فراتر از افزایش اطلاعاتِ،بیشتر شبیه کنکاش درونی و شناخت یه سری فاکتو...

سلام. من چنین مواردی رو خیلی دوست دارم. به شرطی که خسته کننده و قلمبه سلمبه نباشه. برنامه شون از تلویزیون پخش میشه؟

م ز
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۰۷:۴۹ قبل از ظهر

الان پیداش کردم برنامه حال خوب شبکه سلامت شنبه تا پنجشنبه ساعت 21 گلچین برنامه شنبه ها ساعت 21 یکی از کارشناسا علی بابایی زاد هست.

نازنین
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۱۸:۰۷ قبل از ظهر

سلام

سجاد سحری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۳۳:۱۳ قبل از ظهر

سلام

سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۷:۵۸ قبل از ظهر

سلام

ermiya m
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۳۴:۲۳ قبل از ظهر

سلام

هادی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۰۲:۴۵ قبل از ظهر

سلام اثار برخی از بهترین روانشناسان ایران و جهان را می خواستم اگر کسی می شناسه بگه لطفا

هادی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۰۴:۵۶ قبل از ظهر

لطفا در مورد فرهنگ هلاکویی اگر کسی تحلیلی داره بگه

payam nazari
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۷:۵۱ قبل از ظهر

salam

احسان بهمنی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۱۴:۵۶ قبل از ظهر

سلام

سینا رنجبر
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۳:۴۰ قبل از ظهر

چند وقت پیش یه مشکل سر امتحان برام پیش اومده بود شب همون روز واقعا عصبی بودم کاری که نباید میکردم رو کردم با موتور زدم بیرون یه تصادف بد کردم . با این که اون مقصر بود ولی منم نباید اون وقت شب با موتور میرفتم بیرون. ????سرعت وسیله نقلیه به قدرت آن وسیله نیس به شدت بغض گلوی شماست..

مهسا
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۰:۵۹ قبل از ظهر

سلام

مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۱:۳۰ قبل از ظهر
در جواب به م ز : الان پیداش کردم برنامه حال خوب شبکه سلامت شنبه تا پنجشنبه ساعت 21 گلچین بر...

سلام. نه عالیِ برنامه شون،بله نود قسمت خود علی بابایی زاد هست بعد کارشناسهای دیگه هم هستن

مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۲:۴۸ قبل از ظهر
مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۶:۰۲ قبل از ظهر

سلام به همه دوستان و صبحتون بخیر

هانیه ...
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۹:۱۸ قبل از ظهر

سلااام

مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۴۲:۱۱ قبل از ظهر
مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲:۳۰ قبل از ظهر
Alaa
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰:۳۲ بعد از ظهر

سلام

پیام رحمانی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶:۰۷ بعد از ظهر

سلام

هنگامه
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۳:۲۶ بعد از ظهر

سلام

حسن باقری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۴:۳۶ بعد از ظهر

سلام به خانوم ها و اقایون

حسن باقری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۴۶:۵۱ بعد از ظهر

به نظر شما خانومی قبلا باکسی دیگری بوده والان میخواد با شما ازدواج کنه میشه بهش اعتماد کرد

sdn
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۵۴:۱۷ بعد از ظهر
در جواب به حسن باقری : به نظر شما خانومی قبلا باکسی دیگری بوده والان میخواد با شما ازدواج کنه میشه...

ما دیروز در مورد این مبحث صحبت کردیم اگر فردی قبلی رو فراموش کرده و الان عاشق شماست چرا که نه در صورتی که عشق قبلی کمتر از عشقی باشه که الان به شما داره

وحید صفرلو
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۴۱:۳۷ بعد از ظهر

سام

فردین حنیف
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۷:۵۹ بعد از ظهر

سلام

هادی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۲۰:۴۷ بعد از ظهر
حسین شادی بخش
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۴:۰۵ بعد از ظهر
در جواب به حسن باقری : به نظر شما خانومی قبلا باکسی دیگری بوده والان میخواد با شما ازدواج کنه میشه...

سلام، روزتان بخیر، گذشته به اندازه آینده پراهمیت نیست، شما فرمودید قبلا، از جزییات رابطه خانوم باخبر نیستید. شاید مقصر نبوده. شاید تصمیم درستی گرفته. شاید تغییر کرده، نمیشود قضاوت کرد، اگر امروز با شما هم مسیر شده، لازمه بیشتر بشناسید همدیگر رو منطقی انتخاب کن، احساسی زندگی کن.

حسن باقری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۳۸:۲۴ بعد از ظهر

خیلی ممنون این در رابط با خودم نبود بلکه در رابط یکی از دوستانم بود که براش دنبال راه چاره میگشتم براش

حسن باقری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۳:۱۶ بعد از ظهر
در جواب به حسین شادی بخش : سلام، روزتان بخیر، گذشته به اندازه آینده پراهمیت نیست، شما فرمودید قبلا، از...

اما از ینکه قضاوت نکنیم واحساسی زندگی کنیم اینکه دیگه زندگی نمیشه این جوری زندگیمونو باید بدیم دست احساساتمون اون وقت دیگه زندگی نمیشه

حسن باقری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۴۸:۳۲ بعد از ظهر
در جواب به حسین شادی بخش : سلام، روزتان بخیر، گذشته به اندازه آینده پراهمیت نیست، شما فرمودید قبلا، از...

اون وقت اینکه میگن بزرگترین و بهترین معلم ادم تجربه است تجربه اینجا ثابت میکنه ک حتما کاری کرده که اقاهه ولش کرده وگرنه که مردم مریض نیستن ک اول عاشق بشن به همین زودی هم کات تموم مگه میشه مگر اینکه طرف مریض باشه

مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۰۹:۵۷ بعد از ظهر

ما انسانهایی سیاه و سپید هستیم،ما انسانهایی گورخری هستیم که هردو وجه سیاه و سپید را با هم داریم و باید آن را بپذیریم.از احساسات بد نباید گریخت،اگر احساسات بد را تجربه نکنیم دچار مشکل مهار و دفاع هستیم تجربه کردن این احساسات مهم نیست مدیریت این احساسات در جهت خودشناسی صحیح است.

مهران
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۱۵:۴۴ بعد از ظهر

احساسات بد و هیجانات بد در همگان وجود دارند اما تعداد محدودی از این فرصتها برای شناخت واقعیت خود بهره میبرند،بیشتر مردم از مواجه شدن با خود واقعی شان میگریزند و پناه به شناخته ها و عادتهایشان میبرند.تغییر و بهبود شخصیت با رنج و اضطراب و هیجانات منفی!

حسن باقری
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۵:۲۸:۱۰ بعد از ظهر

این حرف شما درست ولی ازدواج و درخواست ازدواج خاله خاله بازی نیست که بحث یک عمر زندیگه اون موقعی که اون خانوم شما رو هم ول کرد و باز سراغ یکی دیگه رفت بازم همین حرفو میزنید

sanazz
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۶:۳۳ بعد از ظهر

سلام دوستان حسادتو با چی میشه برطرف کرد؟خیلی وقتا ناخواسته درگیرش میشیم ولی واقعا خصلت بدیه راهکار میخوام تا تویه اینطور مواقع از این خصلت دوری کنم

Fateme Hasani
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۰۸:۴۷ بعد از ظهر

سلام دوستان

Mr.
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۴:۱۵ بعد از ظهر

سلام به همه

امیر امینی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۶:۰۴ بعد از ظهر

سلام بر همه گی

farzaneh nik
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۲۷:۳۳ بعد از ظهر

سلام وقتتون بخیر

صادق علوی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۶:۱۷ بعد از ظهر

سلام سلام

صادق علوی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۹:۴۹ بعد از ظهر
در جواب به مریم : به قیمت بزرگ شدن! اگه یه کم از عجول بودن و سریع به احساسات پاسخ دادن دست بر...

دقیقا منظورم همین صبره و صبری که دقیقا برعکس همین صبره ولی به نظر‌من صبر هرچی باشه هرجوری باشه مستهلک روح هست و این باز خوبه چون گوشه های برنده ی زندگیتو صاف میکنه و هم بد هست که باعث فرسودگیت میشه

ایدا 029
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹:۲۱ بعد از ظهر

سلام

عطیه مرادی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸:۲۸ بعد از ظهر

سلام. خیلی روزای پر استرس و اضطرابی رو پشت سر میذارم طوری زیادن که حتی نمیشه ازشون حرف زد. خیلی سطح فعالیت جسمیم اومده پایین و بیحال شدم و تمرکزمو رو ساعتهام از دست دادم نمیدونم چیکار کنم

سینا رنجبر
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱:۲۱ بعد از ظهر

یه مشکل برام پیش اومده

سینا رنجبر
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲:۴۰ بعد از ظهر

لطفا ک.م.ک کنید

سینا رنجبر
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۶:۱۲ بعد از ظهر

من چند وقت پیش اولین امتحان تصادف کردم ... قبل از تصادف خانواده بهم اعتماد میکردن حتی مامانم خودش میگف که موتور رو ببر مدرسه چون ممکنه خسته بشی ولی بعد از تصادف دیگه موتور بهم ندادن بابام موافق ولی به خاطر مامانم اونم میگه نه ... من چی بهشون بگم که موتور بهم بدن

سینا رنجبر
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۳:۴۴ بعد از ظهر

تازه تصادف هم تقصیر من نبود و جایی هم ازم نشکست ولی شانس آوردم مگه ف‌ق.ط من تو دنیا تصادف کردم . اگه این

مهدی
سه شنبه ۲۹ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۸:۰۸ بعد از ظهر

بنظر ادمی ک اعتماد ب نفس نداره نمیتونه با جنس مخالف یا همجنس ریلکس خرف بزته باید چیکار کنه

علیرضا مختاری
چهارشنبه ۳۰ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸:۵۰ قبل از ظهر

سلام من بیشتر در زمینه‌ی کاری تجربه‌ی تصمیم‌گیری داشتم. این که چه راهی بهتره. چون راه‌هایی هستند که آدمو به بیراهه می‌کشونن.

سحر
چهارشنبه ۳۰ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۳:۳۶ قبل از ظهر
در جواب به sanazz : سلام دوستان حسادتو با چی میشه برطرف کرد؟خیلی وقتا ناخواسته درگیرش میشیم ولی...

سلام حسادت یک حس لازم و ضروریه در بعضی موارد اماباید درنظر داشته باشی وقتی من به کسی حسودی میکنم فقط و فقط به خودم آسیب میزنم و نه طرف مقابلم اینجورمواقع میتونی دلایلی که باعث حسودی میشن رو روی کاغذ بیاری و بهشون امتیاز بدی خیلیا موقع نوشتن ناخودآگاه خنده دار،بی منطقن وحذف میشن

miss asi
چهارشنبه ۳۰ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۷:۵۵ قبل از ظهر

سلام

miss asi
چهارشنبه ۳۰ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۰:۴۵ قبل از ظهر
sheyda ebi
چهارشنبه ۳۰ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴:۰۸ قبل از ظهر
در جواب به miss asi : میشه بفرمایید در کدام موارد ضروریه؟...

اگه حسادت باعث رقابت بشه خوبه که دیگه اسمش حسادت نیس

م ز
چهارشنبه ۳۰ام خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۱:۳۲ قبل ا