در میلوژی شخصیتت رو بشناس


سایت میلوژی، منبع رسمی در زمینه تست‌های شخصیت‌ شناسی که کمک شایانی در دنیای امروزه به افراد و بهره‌آوری آنها در زمینه های شغلیشان دارد. استفاده از این تست‌ها که شامل تست mbti، تست disc و نمونه‌های مشابه اما استاندارد همراه با تحلیل کامل و جامع آنها نه تنها به بزرگسالان برای قرار گرفتن در موقعیت شغلی مناسب استعداد‌هایشان بلکه به جوانان یا حتی نوجوانان برای انتخاب زمینه تحصیلی و اهداف آینده‌اشان نیز بسیار موثر و حائز اهمیت است.

کاربرد تست شخصیت شناسی

آزمون های شخصیت شناسی و تحلیل های کامل و جامع روانشناسی، که در اختیار کاربران سایت میلوژی قرار می‌گیرد، از استانداردهای کامل و تست های به نامی مانند تست شخصیت شناسی هارتمن، انیاگرام و هالند می‌باشد که از بهترین تست‌های شخصیت شناسی جهان است. میلوژی جایی است که این تست های شخصیت شناسی آنلاین را برای شما در دسترس و با قیمتی ارزان همراه با تحلیل های روانشناسی کاربردی قرار داده است. ویژگی‌های شخصیتی خود را از تست های روانشناسی mbti و تست شخصیت شناسی disc دریابید و با تحلیل آنها، استعدادهای خود را شکوفا کنید.

کاربرد روانشناسی تست ها

شخصیت شناسی مشخص کننده افکار ، دیدگاه ها و احساسات فرد می باشد. ویژگی هایی مثل شخصیت و دیدگاه کاملا ذاتی بوده و باعث متمایز شدن افراد از یکدیگر است. شخصیت شناسی تعاریف گوناگونی دارد اما از نظر روانشناسی دو معنی بیان میشود:

  1. تفاوت های متمایز بین افراد اولین موضوع شخصیت شناسی میباشد. در این رده شخصیت افراد را برمبنای ویژگی های روانشناختی انسان ها مطالعه و بررسی میکند .
  2. موضوع دوم اینکه همه افراد را یکسان میبیند و شخصیت انسان را از جهت دیگر مثل رفتارها و سبک زندگی مورد بررسی قرار میدهد.

درهم آمیخته شدن این دو موضوع کار را برای درک بهتر مفهوم شخصیت شناسی دشوار کرده است.

میلوژی، جایی برای شخصیت شناسی

خودشناسی

با آگاهی از نوع شخصیت خود ، ممکن است هیجان از بالاخره دیدن خود را به وضوح احساس کنید. شاید اکنون با انجام تست های شخصیتی و روانشناسی سایت میلوژی بفهمید که چرا زندگی که هر کس دیگری دنبال آن است برای شما کمی خالی به نظر می رسد.  برای هدایت خود به سمت زندگی مورد نظر ، واقعاً به سه چیز احتیاج دارید:

  1. وضوح در مورد آنچه می خواهید ،
  2. بینش در مورد چگونگی رسیدن به آنجا ، 
  3. پاسخگویی برای نگه داشتن شما در مسیر.

اینها چیزهایی هستند که سایت میلوژی در زمینه روانشناسی و شخصیت شناسی به شما میدهد. احتمالاً در حال حاضر با مهلت های مدرسه یا کار ، فشارهای خانوادگی ، مشکلات روابط و تلفن همیشه پینگ سرو کار دارید. اما با صرف زمان کم در سایت میلوژی و انجام ازمون های مربوطه  در زمینه روانشناسی و خودشناسی میتوانید فضاهای خالی زندگی خود را پر کنید.

همین حالا انجامش بده !

ثبتید!ممنونیم ازینکه نظر دادید!
چه چیزی باعث بهتر شدن ما میشود؟