یک کار افرین چگونه شخصیتی دارد؟


.شخصیتی که یک کار افرین دارد همواره بر محیط اطراف تاثیر دارد و همچنین محیط اطراف در تصمیمات انها تاثیرات زیادی دارد

شاید بهترین موقعیتی که بتوان فهمید که یک نفر شخصیت یک کار افرین  را دارد یا خیر، در یک دورهمی  باشد. انها همواره دوست دارند از این جمع به ان جمع بروند و باعث خنده و سرگرمی انها شوند.

 انها افراد پر جمب و جوشی هستند.انها عاشق این هستند که در مرکز توجه باشند و همواره در مورد بحث های عینی صحبت کنند ولی این سخنرانی و صحبت کردن خود را با حجم مناسبی از اطلاعات انجام میدهند.

 

شیوه زندگی مخاطره امیز دارند

کارافرینان شیوه زندگی مخاطره امیزی دارند، چرا که سعی میکنند در حال زندگی کنند. انها از درام، شور و لذت سرخوش میشوند اما نه به خاطر تحریکات عاطفی بلکه به خاطر اینکه انها دارای ذهن منطقی هستند و این انهارا ارام میکند انها خود را ملزم بر این میدانند که تصمیمات خود را بر اساس واقعیت های انی بگیرند.

 

قوانین ساخته شده اند تا زیر پا گذاشته شوند

برای این افراد شاید ماندن در مدرسه برایشان سخت باشد اما این دلیلی بر این نیست که انها باهوش نیسستند. انها سعی میکنند همواره از  قطب نمای اخلاقی خود استفاده کنند تا شخص دیگر. برای همین شاید همچین طرز فکری را با خود داشته باشند که قوانین ساخته شده اند تا زیر پا گذاشته شوند این عقیده ای هست که بسیاری از فرهنگیان با ان موافق هستند و در همین جهت از کار افرینان حمایت های زیادی میکنند.

این افراد بسیار ریز بین هستند و این افراد شاید منحصر به فرد ترین افراد در تشخیص تغیراتی که در ظاهر یک مکان یا یک شخص رخ میدهد یا مدل جدیدی از یک چیز به وجود می اید هستند.

شخصیت یک کارآفرین

کارآفرینان پر از شور و انرژی هستند و ذهنی منطقی، هرچند گاهی اوقات پریشان دارند. افراد با این گونه شخصیتی به دلیل الهام‌بخش بودن، قانع‌کننده بودن و تنوع‌طلبی به‌طور ذاتی رهبران گروه هستند و همه را در مسیرهایی کمتر پیموده شده به دنبال خود می‌کشند، و هر جا بروند با خود زندگی و هیجان می‌برند. قرار دادن این کیفیت‌ها در خدمت هدفی سازنده و باارزش چالش واقعی کارآفرینان است

کار افرین ها نقش زیادی در پیشرفت اقتصادی یک کشور و سازمان دارند انها موقعیت ها جدید و نو را به عنوان اقتصاد معرفی میکنند .

نکات قابل توجهی که در شخصیت همه کار افرینان وجود دارد

میل به موفقیت:

انها همواره میل و علاقه بسیار زیادی به این دارند که به درجات و رتبه های والاتر برسند بساری از افراد هستند که برای رسیدن به ارزو و اهدافسان هیچ تلاشی نمیکند ولی کار افرینان اینگونه نیستند و برای رسیدن به اع=هدافشان همواره و زیاد و به طور مدوام تلاش های زیادی میکنند

 

 استقلال پذیری:

بسیاری از کارافرینان از کار کردن برای دیگران بیزارند و دوست ندارند کار مند باشند و دوست دارند همواره اقای خود باشند و از خود دستور بگیرند نه از دیگران.

ریسک پذیری:

کار افرینان برالی کاری که دارند انجام میدهند و هدفی که دارند زیاد ریسک میکنند اما ریسک های انها منطقی مناسب و در عین حال چالشی را برمیگزینند.

 

مثبت اندیش و امید وار:

انها همواره نسبت به اتفاق هایی که برایشان پیش میاید مثبت گرا هسند و در انتخاب تصممات و اهاف خود را فردی موفق میدانند و برای کار خود قوانین عالی تعیین میکنند. انها از شکست ترس ندارند و همواره امید وارند و برایشان مهم نیست که در اطرافشان چی میگزرد.

  چه موقع کار افرین میشویم؟

هنگامی که کسب و کاری را راه اندازی میکنید و مسولیت سازماندهی و موفقیبت ان را به عهده میگیرید به یک کار افرین تبدیل میشوید.یک کار افرین انچه را که انجام میدهد دوست دارد و هر انچه را که دوست دارد انجام میدهد.

 

میلوژی:

حال طبق همه این چیز هایی که گفته شده است شما میتوانید در سایت میلوژی ازمون های مربوط به تیپ های شخصیتی رو انجلام بدید و خود را با ویژگی هایی که در بالا گفته شد مقایسه کنید.

 

 

ثبتید!ممنونیم ازینکه نظر دادید!
چه چیزی باعث بهتر شدن ما میشود؟